اخبار روز

سورپرایز متقاضیان وام نام وام 200 میلیون تومانی بانک شهر با اقساط 5 میلیونی

وام | بانک شهر همواره در تلاش است تا برای جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط آنها، طرح های متنوع وام ارائه دهد. یکی یکی از برنامه های تسهیلاتی این گروه «استادان» است که وام آن برای افراد واجد شرایط به 200 میلیون تومان می رسد.

معلمان و فعالان آموزش و پرورش که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک شهر هستند، بسته به دسته بندی، باید سپرده مورد نیاز این تسهیلات را داشته باشند و میانگین مانده حساب حداقل سه ماهه داشته باشند. ضامن رسمی کسر حقوق به همراه سند ملکی ضمانت اصلی اخذ این تخفیف می باشد. نرخ سود این وام 23 درصد است و در مدت 48 ماه قابل بازپرداخت است. البته در صورت صدور مجوز بانک شهر امکان پرداخت اقساط تا سقف 60 ماه نیز وجود دارد.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. سود کل وام 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان و کل مبلغ تسهیلات و سود تقریباً 339 میلیون و 243 هزار تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی از بانک ملت + مبلغ اقساط

سامانه فرابانک ملت طرحی را برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می توانند با استفاده از این سامانه تا سقف 200 میلیون تومان و بدون مراجعه به شعبه، شخصاً وام بگیرند.

به گزارش کماپپرس، متقاضیان برای دریافت این وام ابتدا باید سپرده قرض الحسنه نزد بانک ملت افتتاح کنند که تا زمان پرداخت کامل وام مسدود می شود.

این وام با شرایط توقف سپرده، ضامن رسمی و وام تجاری با نرخ سود 23 درصد ارائه می شود. شرط لازم این است که وام گیرنده یکی از مشتریان این بانک باشد و هیچ گونه بدهی یا وام معوقی نداشته باشد.

ضمناً این بانک مشمول افرادی که در گذشته چک های نقدی دریافت کرده اند نمی شود. ضمناً برای برخی از امکانات این سامانه نیاز به ایجاد حساب جاری یا داشتن سپرده بلندمدت است.

به گزارش تجارت نیوز، حداکثر مدت بازپرداخت وام 60 ماهه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی تقریباً 5 میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی مشتری 138 میلیون و 200 هزار تومان و کل مبلغ وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه اضافی این وام با احتساب تسلیم و اعتبار 30000 تومان می باشد.

فوری / جزئیات و شرایط اخذ وام مسافرتی بدون سود بانکی مهر ایران

بانک مهر ایران با طرح تسهیلاتی به نام «کارت سفر» گزینه های سفر را به مشتریان خود ارائه می دهد. این وام بدون بهره بوده و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود.

به گزارش کماپرس به نقل از دسته، کسانی که می خواهند وام کارت سفر دریافت کنند به یکی از شعب بانک مهر ایران انبار وام باز می کند ضمناً باید سپرده داشته باشید و مبلغ سپرده حداقل 20 درصد کل مبلغ وام باشد. بنابراین می توان گفت که مبلغ سپرده تعیین کننده میزان تسهیلات است. ضمناً شرایط متقاضی برای اخذ این وام در نظر گرفته شده و بر این اساس مبلغ تعیین می شود. حداکثر مدت بازپرداخت بلیط شش ماه است.

فرآیند پرداخت وام سفر با کارت بانکی مهر وضعیت ایران چگونه است؟

افرادی که مایل به استفاده از این فرصت هستند باید توصیه نامه آژانس مسافرتی یا قرارداد بانکی داشته باشند مهر آیا ایران متقاضیان این تسهیلات باید در نظر داشته باشند که می توانند برای بسته های زیارتی و سیاحتی مورد نیاز خود برای این امر اقدام کنند. در واقع، تنها در صورتی که خرید تور یا رزرو بلیط سفر منحصراً از طریق درگاه بانکی شریک قراردادی و نماینده مشتری انجام شود، مبلغ مشخصی به حساب تور یا فروشنده بلیط واریز می شود.

در سفر امید

لازم به ذکر است که بانک قرض الحسنه مهر ایران وام مذکور را تقریباً یک ماه پس از تاریخ پیش پرداخت به حساب متقاضی واریز خواهد کرد. پس از آن می توان معامله را بدون هیچ مشکلی انجام داد. لازم به ذکر است که این طرح به صورت کمکی نیز ارائه می شود که شرایط خاصی برای آن وجود دارد و به افراد خاصی تعلق می گیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا