اخبار روز سینما

سورپرایز عاشقانه دختر علی دایی با یک شاخه گل!/عکس

در ادامه می توانید عکس دسته گل دنیز دایی که برای علی دایی گرفته بود را ببینید.

دختر علی دایی عکسی با دسته گل در اینستاگرامش منتشر کرد. دنیز دایی با انتشار این عکس سر و صدای زیادی در اینستاگرام به پا کرده است و کاربران از ماجرای عشق خبر می دهند.

عکس دسته گل دنیز دای

سورپرایز دختر علی دایی با یک شاخه گل / داستان عاشقانه است؟! + عکس

دختر علی دایی در کدام کشور زندگی می کند؟

دنیز دختر بزرگ علی دایی است که در لندن بزرگ شده و در نتیجه با فرهنگ آن کشور بزرگ شده است. دنیز در اینستاگرام بسیار فعال است و رقص را به طور جدی و حرفه ای دنبال می کند. دنیز دائی در بیستم شهریور او متولد 10 سپتامبر 2004 در ماه 2003 است. وی در انگلستان تحصیل می کند. دنیز یکی او یکی از بهترین دانش آموزانی است که از دبیرستان های انگلیسی فارغ التحصیل شده است. دختر بزرگ علی دایی یک سگ بسیار کوچک به عنوان حیوان خانگی دارد.

بیوگرافی علی دایی

علی دایی متولد چهاردهم است بهمن 1348 در اردبیل فوتبالیست و مربی است. وی فارغ التحصیل لیسانس متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای جامعه شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد است.

نام واقعی علی دایی چیست؟

علی دایی روز چهاردهم بهمن متولد 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود، تاریخ تولدش را در شناسنامه اش نوشته اند. فروردین در سال 1348 وارد شدند، در کودکی به او شهریار می گفتند که اکنون نام مستعار اوست.

علی دایی چند زن دارد؟

علی دایی ابتدا با بانویی به نام مهسا نامزد کرد که ثمره این زندگی منجر به جدایی شد، دختری به نام دنیز متولد سال 1382 ساکن انگلستان. علی دایی در سال 1382 در سن 35 سالگی با خانم مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد و در آن زمان مراسم مجلل عروسی این زوج بیش از 100 میلیون هزینه داشت. ثمره این زندگی دختری به نام «نورا» متولد سال 1390 است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا