رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که دبیرکل حزب الله لبنان قصد دارد ارتش اسرائیل را در دو سطح غافلگیر کند.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در جریان جنگ کنونی، حزب الله لبنان موفق شد اسرائیل را غافلگیر کند و تسلیحات پیشرفته را آشکار و از آنها استفاده کند.

این رسانه ها به صراحت اعلام کردند که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دو سطح سعی دارد اسرائیل را بیش از پیش غافلگیر کند. سطح اول استفاده از سلاح هایی است که قبلاً در درگیری ها استفاده نشده بود، از جمله موشک های دقیق و دوربرد. سطح دوم استفاده از موشک های زمین به هوا است که حزب الله با هدف سرنگونی هواپیماها و پهپادهای نیروی هوایی اسرائیل شلیک می کند.

در همین رابطه لیرال عنتبی، کارشناس صهیونیستی مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله در هفته های اخیر استفاده از پهپادهای انفجاری را افزایش داده و همچنین از پهپادهایی با قابلیت شلیک موشک استفاده می کند که منجر به بروز چنین حملاتی می شود. خسارات جانی و مالی زیادی توسط نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی وارد شده است.

وی می افزاید: ارتش اسرائیل برای رهگیری و انهدام این پهپادها با مشکل مواجه خواهد شد، در حالی که انتظار می رود حزب الله در آینده از آنها در مقیاس وسیع استفاده کند.

آنتیبی اضافه می کند که حزب الله هر از چند گاهی پهپادهای ارتش اسرائیل را رهگیری و سرنگون می کند و این نشان می دهد که سیستم های دفاع هوایی سنتی و جنگ الکترونیک اسرائیل هرگز در برابر فناوری حزب الله لبنان کافی نیست.

نشریه صهیونیستی اسرائیل هیوم پیشتر فاش کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپادهای حزب الله به بن بست رسیده و به دنبال راهی برای خروج از این بحران است. در شرایط جنگی کنونی پهپادهای حزب الله لبنان بدون شناسایی و انهدام توسط رادارهای رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی نفوذ کرده و عملیات شناسایی و انفجاری خود را در آنجا انجام می دهند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دو سال پیش اعلام کرد که این حزب مدت هاست تولید پهپاد را در دستور کار خود دارد و سامانه پدافند هوایی خود را دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما