اخبار روز

سورپرایز بانک کارگران رفاه برای افرادی که کارتخوان دارند

به گزارش کماپرس به نقل از وزارتخانه، افرادی که کارتخوان دارند و علاقه مند به این وام 3.5 میلیارد تومانی هستند باید بین دو تا چهار ماه سپرده جاری و سند استفاده از دستگاه کارتخوان داشته باشند. ضمانت اصلی این موسسه ارائه پروانه کسب یا جواز کسب و در صورت نیاز ارائه سند به شعبه می باشد. البته ارائه یا عدم ارائه سند با شعبه پرداخت کننده وام است.

این تسهیلات با سود 23 درصد و حداکثر مدت پرداخت اقساط آن 36 ماه است.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 135 میلیون و 484 هزار و 25 تومان است. سود کل این تسهیلات به یک میلیارد و 377 میلیون و 424 هزار و 916 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 4 میلیارد و 877 هزار و 484 هزار و 916 تومان خواهد بود.

نگاهی به خدمات بانک رفاه و تعداد شعب این گروه در کشور

بانک رفاه کارگران یک بانک دولتی ایرانی است که خدمات متنوعی از جمله بانکداری خرد، بانکداری خرد، بانکداری شرکتی، سرمایه گذاری، ثروت، کارت اعتباری و وام مسکن را ارائه می دهد. این بانک از سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون خدمات فوق را به مشتریان خود ارائه می دهد. در حال حاضر بیش از 12 شعبه و 10803 کارمند این بانک به مشتریان ایرانی خدمات رسانی می کنند.

مشتریان بانک سپه با متوسط ​​سپرده گذاری یک تا 18 ماهه می توانند برای طرح جواهر امید این مجموعه 300 میلیون تومان تسهیلات اقدام کنند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. برای پوشش هزینه های بانک فقط دو درصد کارمزد دریافت می کند.

افرادی که مشتری بانک سپه هستند 300 میلیون تومان وام دریافت کرد از این گروه معمولاً به غیر از ایجاد میانگین حساب معقول، اعتبارات کاری دارند. برای دریافت این تخفیف، ارائه ضامن رسمی برای کسر حقوق نیز الزامی است.

همانطور که قبلا ذکر شد، دلیل اصلی دریافت این تخفیف، پیش پرداخت است. در صورت احراز شرایط لازم، افراد وام مذکور را دریافت می کنند و حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه برای پرداخت اقساط در هنگام دریافت فرصت خواهند داشت.

در صورتی که بانک فرد را واجد شرایط دریافت تسهیلات بداند و وام را به وی پرداخت کند، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان است. سود کل این وام 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن بین 315 میلیون تا 700 هزار تومان است.

نیمکت سپه یکی این بانک یکی از اصلی ترین و معروف ترین بانک های کشور است که قدمت آن نزدیک به 100 سال است. این گروه انواع خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

خدمات این مجموعه شامل بانکداری شخصی و صنفی، بانکداری شرکتی و دانش بنیان می باشد. این مجموعه با به روز رسانی خدمات خود سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد./کاماپرس

سورپرایز بانک کارگران رفاه برای افرادی که کارتخوان دارند

وام فوری بیش از 300 میلیون

دنبال کردن

نیمکت ملت

نام وام

وام خوب

سود

4%

تبلیغات

این وام قرض الحسنه نام دارد و فقط 4 درصد کارمزد دارد

محدودیت اعتبار

300 میلیون تومان

حد پایین تر برای مبلغ وام

30 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار کار

سپرده لازم است

میانگین مدت حساب بین 4 تا 12 ماه مورد نیاز است

حساب سپرده مورد نیاز

وام

این وام مستلزم افتتاح حساب قرض الحسنه نیک است

زمان خواب را واریز کنید

4 ماه

حداقل 4 و حداکثر 12 ماه

مسدود کردن سپرده

نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده

32%

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

پرداخت اقساطی و WAM

9,090,909 تومان

سود کل وام

24,000,000 تومان

کل مبلغ وام و بهره

324,000,000 تومان

سپرده جداگانه

هزینه های اضافی

300000 تومان شامل: ارسال و اعتبار سنجی

شرایط و ضوابط

وام گیرندگان و ضامن ها چک نقدی و اقساط معوق ندارند

حداکثر رتبه اعتبار باید C باشد

امتیاز اعتبارسنجی مشتری، مدت زمان سپرده گذاری، ضریب برابری تسهیلات

دوره ی باز پرداخت

12 ماه 24 ماه 36 ماه اشخاص حقیقی: همسر، فرزند، پدر و مادر، برادر، خواهر/ اشخاص حقوقی: بیمه شدگانی که حقوق آنها نزد بانک ملت واریز می شود.

دارای رتبه A، B و C / با 4 ماه ضمانت بازپرداخت سازمانی

یارانه ازدواج تا سقف 500 میلیون تومان به متولدین دهه 60 و ساکن روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود.

مجردهای 60 ساله در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20000 نفر با ثبت ازدواج از 30 سال خرداد 1402 تا 29 اسفند 1402 می تواند از کل تسهیلات به مبلغ 1.1 میلیارد تومان بهره مند شود که 500 میلیون تومان آن مشوق و 600 میلیون تومان وام ازدواج عادی است.

از نظر فرهنگی، ازدواج در جوامع کوچک نسبت به جوامع بزرگ و کلان شهرها دغدغه بزرگتری است و جوانان در سنین پایین به سمت خوشبختی می روند. مشکلی که کمتر در جوامع بزرگ شهری وجود دارد. بنابراین اگر افزایش سن ازدواج به دلیل مشکلات مالی صحت داشته باشد، پرداخت وام ازدواج بیشتر در جوامع روستایی می تواند مجردان بیشتری را به ازدواج تشویق کند و احتمالاً به همین دلیل است که طرح بازپرداخت وام تشویقی 500 میلیون تومانی برای مجردان مطرح شده است. در 60 سالگی باید در نظر گرفته شود.

از سیر تا پیاز 500 میلیون تومان وام تشویقی فوری

یارانه ازدواج تا سقف 500 میلیون تومان به متولدین دهه 60 و ساکن روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود. این تسهیلات تشویقی که علاوه بر تسهیلات رسمی ازدواج پرداخت می شود از سه قسمت تشکیل شده است. قسمت اول تا سقف 100 میلیون تومان فرصت ازدواج است. قسمت دوم تا سقف 200 میلیون تومان (به صورت کارت خرید) برای خرید اقساط جهیزیه پرداخت می شود، قسمت سوم تا سقف 200 میلیون تومان به عنوان وام کار به زوجین تعلق می گیرد.

به عبارت دیگر علاوه بر وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، زوج 60 ساله می توانند 500 میلیون تومان وام اضافی به نام تسهیلات تشویقی ازدواج در دهه 60 دریافت کنند. پرداخت. این در حالی است که به هر زوج 300 میلیون تومان وام ازدواج انفرادی با سود 4 درصد و بازپرداخت 120 ماهه پرداخت می شود و سقف وامی که این قسمت از جمعیت مجرد دهه شصت می توانند دریافت کنند به 1.1 میلیارد تومان می رسد.

وام فوری

شرایط دریافت وام تشویقی ازدواج فوری

متقاضیان وام تشویقی ازدواج دهه 60 باید تابعیت ایرانی داشته باشند و عشایر یا ساکن روستاها یا شهرهای زیر 20 هزار نفر باشند. از دیگر الزامات دریافت این وام مجرد بودن زوجین است. در صورت ازدواج مجدد، این وام پرداخت نمی شود. نکته دیگر اینکه تاریخ تولد متقاضی باید در دهه 60 و اولین فرزند باشد فروردین 1360 تا 29 اسفند 1369 باشد

شرط دیگر تاریخ عروسی زوجین است که باید در مدت 30 روز باشد خرداد 1402 تا 29 اسفند در سال 1402 ثبت نام کنید. متقاضیان در صورت داشتن این شرایط باید به بانک قرض الحسنه مراجعه کنند مهر ایران حساب باز می کند و با توجه به اعتبارسنجی، بانک تا سقف تعیین شده برای سه نوع وام تشویقی به وی تسهیلات می دهد.

چقدر وام محرک فوری پرداخت شد؟

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره وضعیت فعلی پرداخت وام تشویقی مجردان در دهه 60 به ایسنا گفت: تاکنون بیش از 2300 زوج برای دریافت این وام اقدام کرده اند که از این تعداد 1200 زوج مشمول و واجد شرایط بوده اند. به بانک معرفی شدند و معاونت روستایی شدند.

به گفته خزعلی، از بین متقاضیان واجد شرایط، بیش از 500 زوج این وام را دریافت کرده اند و مابقی همچنان در حال طی مراحل اداری هستند. البته برخی از زوج های معتمد نتوانستند ضامن بیاورند یا اقساط را پرداخت کنند و به همین دلیل استعفا دادند.

نرخ های تشویقی وام فوری برای وام ازدواج

براساس اخبار، تسهیلات 200 میلیون تومانی برای زوجین دهه 60 برای خرید اقساط جهیزیه به صورت کارت اعتباری با مدت حداکثر 36 ماه است که اقساط آن ماهیانه حدود 6 میلیون تومان در هر سال است. ماه در صورت بازپرداخت دو وام دیگر در همین مدت، اقساط تسهیلات 100 میلیونی ازدواج زوجین حدود 3 میلیون تومان و برای وام اشتغالزایی نیز باید حدود 6 میلیون تومان اقساط پرداخت کنند.

با این حساب یک زوج عشایری، روستایی یا کوچک 60 ساله باید ماهیانه 15 میلیون تومان برای وام تشویقی 500 میلیون تومانی بپردازند. البته با توجه به مزیت اقتصادی وام ازدواج 300 میلیون تومانی، زوجین قبل از دریافت وام تشویقی این وام را دریافت کردند که اقساط ماهانه آن در دوره 10 ساله تقریباً 5.5 میلیون تومان است.

بر اساس این کتاب، زوج نامبرده در این گزارش در دهه 60 باید در ازای دریافت وام یک میلیارد و 100 میلیون تومانی، اقساط ماهانه 20.5 میلیون تومانی را به مدت سه سال بپردازند. پس از آن موظف به پرداخت اقساط وام ازدواج بانکی به مدت 7 سال می باشد. اگرچه این نرخ ها بالا به نظر می رسد اما در مقایسه با سود ماهیانه 21 تا 27 میلیون تومانی که بانک ها به سپرده 1.1 میلیارد تومانی با نرخ سود سالانه 23 تا 30 درصد پرداخت می کنند، رقم قابل توجهی نیست./همشهری آنلاین

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا