اخبار روز

سودآورترین بازار برای سرمایه گذاران مشخص شد!/ جزئیات این خبر مهم را بخوانید

به گزارش پی ام آپ، یک کارشناس بازار سرمایه، به این نتیجه رسیده است که سال ۱۴۰۲، سال بورس و بازار سرمایه خواهد بود و به نظر می‌رسد که این بازار در حال حاضر، برای سرمایه‌گذاران سودآورترین بازار است.

اما مجید عبدالحمیدی، در یک یادداشت در خبرگزاری خبرآنلاین، نوشت که بورس در حال حاضر به دلیل عدم شفافیت در مورد آیندهٔ مذاکرات برجام، با تردید مواجه شده است. این نگرش بازار به این معناست که افراد اقتصادی نسبت به آینده نامعلوم هستند و به همین دلیل در کوتاه مدت، در مورد سرمایه‌گذاری تصمیم گیری قطعی ندارند.

با این حال، با توجه به اصلاح قیمت اکثر نمادها، به نظر می‌رسد که در زودترین فرصت، شرایط برای بازگشت بازار و افزایش ارزش معاملات بهبود پیدا خواهد کرد. همچنین، این کارشناس بازار سرمایه، تأکید کرد که برای بازار، هیچ چیز بدتر از عدم شفافیت و سردرگمی سرمایه‌گذاران نیست.

عبدالحمیدی تصریح کرد: در این شرایط برخی از سیاست گذاران کلان اقتصادی با راه اندازی امواج مصنوعی سعی در ایجاد شوک و رونق موقت به بازار دارند. صحبت های افراد مختلف در مورد اعداد شاخص، مقایسه با سال 2019 یا موارد مشابه، سهامداران را نسبت به بازار محتاط می کند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال همانطور که قبل از اسفند ماه سال 1402 سال بازار سرمایه و بورس است و به نظر می رسد سودآورترین بازار برای سرمایه گذاران هم باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا