اخبار روز سینما

سوتی خنده دار مهران مدیری در برنامه اسکار بمب خبری شد + ویدیو

مهران مدیری در قسمت اول برنامه اسکار یک سوتی لفظی خنده دار داشت که آن را در ادامه مطلب مشاهده میکند.

بر اسا گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز : مهران مدیری در یک قسمت از برنامه اسکار یک شوخی کلامی خنده دار ایجاد کرد. مهران مدیری در این بخش از برنامه اسکار کاملاً عصبی بود. سوتی خنده دار مهران مودری در این قسمت از برنامه اسکار در اینترنت وایرال شد. مهران مودری به عنوان عضو هیئت منصفه و مجری در برنامه اسکار شرکت می کند. در ادامه سکانس خنده دار و سوتی خنده دار مهران مدیری را می بینید.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس فروردین سال 1346 در تهران به دنیا آمد. این هنرمند آخرین فرزند خانواده، سه برادر بزرگتر به نام های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سال ها پیش ازدواج کرد و دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود ندارد و هیچ عکس و مصاحبه ای از همسرش در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد فرزند مهران مدیری در 18 اردیبهشت ماه 1370 به دنیا آمد و در زمینه موسیقی فعالیت می کند. دومین فرزند مهران مدیری شهرزاده نیز در سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد. او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده، اما به نقاشی و موسیقی نیز علاقه دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا