اخبار خودرو

سهند G چه مشخصاتی دارد؟ + کاتالوگ

سهند G چه مشخصاتی دارد؟ + کاتالوگ

سهند جی در واقع نسخه تمام آپشن کیت سدان پارس خودرو است که امکانات بیشتری نسبت به نسخه S ارائه می دهد.

چندی پیش پارس خودرو کاتالوگ خودروی سهند را منتشر کرد و به تازگی پیش فروش نسخه S آن را آغاز کرده و پیش بینی می شود به زودی شاهد حضور این خودرو در جاده های کشور باشیم. همانطور که انتظار می رفت، سدان جدید این شرکت. پارس خودرو از نظر فنی در انواع و مدل های مختلف موجود است اما نسخه اصلاح شده این خودرو در حال حاضر فقط در داخل موجود است سهند س و سهند جی محدود است که نسخه S این خودرو نسخه پایه سهند با گیربکس دستی و نسخه G از نوع فول آپشن سهند با گیربکس دستی است.

در این مقاله سعی می کنیم سهند جی. اجازه دهید به بررسی و توضیح مختصر مشخصات و ویژگی های این خودرو بپردازیم.

مشخصات فنی سهند جی

نیروهای محرک سهند جی. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که می تواند در مجموع 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند. این موتور در واقع M15GSI این نام را دارد که در واقع موتور M15 گروه سایپا است (که قبلاً در محصولاتی مانند کوییک و ساینا نصب شد) با این تفاوت که تغییرات فنی باعث شده تا شاهد بهبود راندمان گشتاور باشیم و گشتاور در دورهای کمتر در مدار قدرت قرار گیرد. به این نکته توجه کنید که موتور در هر دو نسخه مارشینگ و اتوماتیک سهند یکسان است و در نسخه مارشینگ نسخه S و G تفاوت فنی وجود ندارد.

مشخصات سهند جی چیست؟ + کاتالوگ
سهند G چه مشخصاتی دارد؟ + کاتالوگ

البته اگرچه تغییراتی در موتور این خودرو ایجاد شده است، اما موتور M15GSI همچنان موتوری به روز و مدرن نیست.

کابین و امکانات توسط سهند جی.

به طور کلی طراحی داخلی کابین سهند جی تفاوتی با سایر نسخه های آن ندارد و در این خودرو شاهد استفاده از مواد خشک و معمولی هستیم. امکاناتی مانند کیسه هوا سیستم راننده و سرنشین تهویه الکترونیک قابل حمل، سیستم کنترل پایداریچراغ روشنایی در روز، سنسور نور، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیکTPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی و سنسور معکوس در این نسخه و نسخه S مشترک هستند.

مشخصات سهند جی چیست؟ + کاتالوگ
سهند G چه مشخصاتی دارد؟ + کاتالوگ

اما سهند جی ویژگی های دیگری مانند رینگ های آلومینیومی 14 اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، روکش صندلی های چرمی و پارچه ای، تریم داخلی دو رنگ، آینه های تاشو برقی گرم شونده دارد. سقف کشوییما یک صفحه نمایش چند رسانه ای 7 اینچی، دوربین معکوس، آنتن کوسه و دو بلندگوی عقب داریم که این نسخه را به یک گزینه کامل تبدیل می کند.

ویدیوی معرفی

کاتالوگ

مشخصات سهند اس + کاتالوگ جدید مشخص شد
سهند G چه مشخصاتی دارد؟ + کاتالوگ

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا