سهند به موقع به دست مشتریان می رسد
سهند پلاس ؛ مشخصات نسخه اتوماتیک سهند مشخص شد

سهند پلاس یکی یکی از جدیدترین محصولات تولید داخل است که توسط شرکت پارس خودرو تولید شده و به زودی شاهد عرضه آن در خیابان ها خواهیم بود.

ماشین سهند یکی یکی از جدیدترین محصولات تولید و عرضه شده به صورت انحصاری توسط شرکت پارس خودرو. سدان ملی پارس خودرو در واقع فیس لیفتی از سایپا ساینا است که البته با نام دیگری – سهند – به بازار آمده است. خودرویی که اکنون طراحی جدیدی دارد و پارس خودرو قصد دارد آن را در تیپ های مختلف در بازار عرضه کند.

سهند پارس خودرو قرار بود در تیپ های S، G، L و E عرضه شود که هر کدام از نظر مشخصات فنی و امکانات تفاوت هایی با یکدیگر دارند. اما در جدیدترین کاتالوگ های منتشر شده در سایت رسمی شرکت پارس خودرو، مشخص است که شرکت پارس خودرو نسخه های اتوماتیک سهند پلاس را با نام سهند پلاس که نسخه پایه سهند پلاس ال و نوع آن است، عرضه خواهد کرد. E نسخه فول آپشن سهند پلاس است.

اما سهند پلاس چه ویژگی ها و امکاناتی دارد؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مشخصات فنی سهند پلاس

در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 8 سوپاپ تنفس طبیعی داریم که M15GSI نام دارد. این موتور می تواند حداکثر توان 90 را تولید کند اسب بخار و در نهایت گشتاور 137 نیوتن متر تولید می کند و نیروی آن از طریق گیربکس تولید می شود. CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. سهند برنامه ریزی شده است.

سهند پلاس; مشخصات نسخه اتوماتیک سهند مشخص شد.
سهند پلاس ؛ مشخصات نسخه اتوماتیک سهند مشخص شد

این موتور در واقع نسخه ارتقا یافته موتور M15 است، تغییرات ایجاد شده در این موتور باعث شده است که گشتاور در دورهای کمتر و بازدهی کلی در مدار قدرت قرار گیرد. گشتاور بهبود بخشد

ویژگی های سهند پلاس نسخه فول آپشن

سهند پلاس در نسخه خود با آپشن های بیشتر که ورژن E نام دارد امکاناتی مانند; کروز کنترل، فرمان دی برش، کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، رینگ های آلومینیومی، روکش داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، چراغ روشنایی در روز، رادار نقطه کور، آنتن کوسه، استارت دکمه ای، براکت 7 اینچی، کنترل پایداری سیستم، سیستم راننده و سرنشینان دارای کنترل کشش، سنسور باران و … با توجه به قیمت این خودرو امکانات قابل قبولی دارند.

سهند پلاس; مشخصات نسخه اتوماتیک سهند مشخص شد.
سهند پلاس ؛ مشخصات نسخه اتوماتیک سهند مشخص شد

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما