اخبار خودرو

سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان می شود

سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان می شود

قائم مقام مدیرعامل پارس خودرو از تحویل به موقع خودروی سهند طبق برنامه های فروش به خریداران خبر داد و گفت: اولین مجموعه تعهدات این خودرو هفته آینده تحویل می شود.

شهریار طهماسبی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، محصول سهند که توسط کارشناسان و مهندسین پارس خودرو طراحی و توسعه یافته است، طبق برنامه زمان بندی شده به تولید انبوه رسیده و از هفته آینده مراحل تحویل سری اول این محصول آغاز می شود. به خریداران آغاز خواهد شد.

وی افزود: تولید انبوه خودرو سهند. اردیبهشت ماه این ماه در پارس خودرو آغاز شده و با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها و کمبود نقدینگی، این شرکت اقداماتی را برای انجام تعهدات خود و تحویل خودرو به موقع به مشتریان انجام می دهد.

مدیر پروژه خودرو سهند با اشاره به تلاش مدیریت عالی پارس خودرو برای تهیه به موقع قالب های پلیمری قطعات این خودرو، تصریح کرد: با تلاش مدیریت مجموعه، امکان تولید خودرو در به صورت عمده قبل از تاریخ تحویل، تا شرکت بتواند به تعهدات خود عمل کند.

طهماسبی با بیان اینکه پارس خودرو پس از سال ها با برند خود به بازار بازگشت، گفت: پارس خودرو قصد دارد تا پایان سال بیش از 30 هزار دستگاه خودروی سهند با برند خود در 6 تیپ مختلف با گیربکس دستی و اتوماتیک به فروش برساند. و همچنین دوگانه سوز تولید و به مشتریان تحویل دهد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا