اخبار خودرو

سهند تحویل مشتریان شد/ تولید و عرضه محصول جدید با برند پارس‌خودرو

سهند تحویل مشتریان شد/ تولید و عرضه محصول جدید با برند پارس‌خودرو

پس از اعلام قیمت نهایی سدان جدید در بازار و اعلام آن در رسانه های خودرویی، سهند محصول جدید شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد.

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل پارس خودرو، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد، اولین سری از خودروهای سهند به خریداران تحویل داده شد. محصول جدید گروه خودروسازی سایپا که تمامی مراحل توسعه خود از جمله طراحی اولیه، تست کیفی و تولید نهایی را در پارس خودرو پشت سر گذاشته است، یک سدان خانوادگی بر روی پلت فرم X200 محسوب می شود که از امروز در سبد محصولات گنجانده شد. . . سهند با موتور بهینه سازی شده M15i و مصرف سوخت و آلایندگی کمتر می تواند محصولی جذاب با امکانات و آپشن های جدید و ظاهر زیبا به حساب آید و در آینده سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال بیش از 30 هزار دستگاه خودروی سهند با نشان و برند انحصاری شرکت پارس خودرو در 6 تیپ مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.
شرکت پارس خودرو اخیرا قیمت نهایی سهند س و نکته جالب این است که قیمت کل این خودرو بیش از 450 میلیون تومان است. در واقع قیمت نهایی این خودرو با احتساب تمامی هزینه ها 4,594,100,000 ریال اعلام شده است که به نوبه خود شاید جالب باشد. انتظار می رود سهند جی به زودی وارد بازار شود. در ادامه می توانید ویدئوی معرفی این خودرو را مشاهده کنید.

ویدئوی معرفی سهند جی.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا