اخبار روز

سهام، برای دریافت کارت اعتباری سهامدار برای وام 10 میلیونی عجله کنید

با طرح کارت اعتباری سهامدار می توانید تا 60 درصد از ارزش سهام خود را به عنوان وام دریافت کنید. البته این مبلغ به صورت نقدی پرداخت نمی شود، اما شما یک کارت اعتباری در دست دارید و می توانید با مراجعه به برخی از فروشگاه های زنجیره ای در حدی که اعتبار در اختیار شما باشد خرید کنید.

در اینجا به 8 سوال در مورد طرح کارت اعتباری سهامداران پاسخ داده شده است. حقوق صاحبان سهام چگونه پرداخت می شود؟

این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می شود. هدف از ارائه این تسهیلات با توجه به شرایط بورس، ایجاد انگیزه برای برگزاری این هلدینگ ها و کاهش فشار فروش در بازار است.

چه کسی می تواند کارت اعتباری سهامدار دریافت کند؟

اولین نکته این است که همه افرادی که عدالت دارند می توانند از چنین سلاح هایی استفاده کنند. البته ابتدا باید هویت افراد از طریق سامانه سجام احراز هویت شود که این امر می تواند به صورت حضوری یا حضوری انجام شود. یکی یکی از مهم ترین شرایطی که باید بدانید این است که برای دریافت کارت اعتباری وام سهام عدالت باید یک میلیون تومان یا ۵۰۰ هزار تومان سهام عدالت داشته باشید. اگر از یکی در صورت صدور حکمی از سوی مراجع قضایی مبنی بر توقیف سهام سرمایه متقاضی وام، امکان دریافت وام سهام عدالت برای متقاضی وجود ندارد.

متقاضیانی که سهام عدالت را آزاد کرده اند و متقاضی دریافت کارت اعتباری وام سهام عدالت ۱۴۰۳ هستند، باید در نظر داشته باشند که حتی اگر بخشی از سهام خود را فروخته باشند، نمی توانند این وام را دریافت کنند. افرادی که می خواهند کارت اعتباری وام سهام عدالت دریافت کنند باید در بانکی که می خواهند وام دریافت کنند حساب داشته باشند. یکی از شرایط دریافت این وام داشتن کارت هوشمند ملی است. در واقع شناسنامه و شناسنامه از جمله مدارک لازم برای دریافت این وام است.

چگونه می توانم کارت اعتباری وام سهام عدالت بگیرم؟

برای دریافت کارت اعتباری قرض الحسنه 1403 به دو صورت مراجعه حضوری به شعب بانک های عملیاتی و غیر حضوری از طریق اپلیکیشن ایوا، بله و شصت استفاده می شود.

کارت اعتباری وام سهام عدالت چه می کند؟

مشمولان سهام عدالت می توانند با دریافت کارت اعتباری وام سهام عدالت و مبلغ وام اختصاص یافته، کالاهای مختلف را از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک های نماینده ارائه دهنده وام سهام عدالت خریداری کنند.

مبلغ وام سهام عدالت چقدر است؟

هر یک از دارندگان این سهام می توانند تا 50 درصد از ارزش سهام خود را به صورت وام دریافت کنند و با استفاده از کارت اعتباری ویژه در نقاط مختلف خرید کنند. ظاهرا این وام 5 یا 10 میلیون تومان بسته به حجم سبد سهام هر فرد است.

اقساط وام سهام عدالت چگونه محاسبه می شود؟

سهامدارانی که 10 میلیون تومان وام دریافت می کنند باید ماهانه 362 هزار تومان و کسانی که وام 5 میلیون تومانی دریافت می کنند باید 181 هزار تومان در ماه پرداخت کنند. مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت 3 سال است و در صورت بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از سوی متقاضیان ظرف مدت یک ماه سودی تعلق نمی گیرد. در صورت عدم بازپرداخت وجه پس از یک ماه، بازپرداخت تسهیلات 3 ساله در نظر گرفته شده و کارمزد آن متفاوت خواهد بود.

چگونه وام سهام را ثبت کنم؟

برای دریافت این تخفیف که به صورت کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می شود، پس از احراز هویت از طریق سامانه سجام، می توانید با ورود به اپلیکیشن هایی مانند ایوا، بله و شصت، مشخصات خود را ثبت کرده و مراحل لازم را برای دریافت کارت انجام دهید. کارت اعتباری سهام کاربر ابتدا باید امضای دیجیتال خود را تعریف کند. در این صورت کاربر سهام خود را گرو می گذارد و می تواند از آن برای دریافت وام کارت اعتباری متناسب با ارزش فعلی سهام استفاده کند. کارت اعتباری دریافتی قابل استفاده در فروشگاه های وین مارکت، افق کروش و رفاه می باشد. برای استفاده از این سرویس، اطلاعات هویتی دارنده کارت یا حساب بانکی مبدا باید با مالک سیم کارت مطابقت داشته باشد.

مدت زمان صدور کارت اعتباری وام سهام عدالت چقدر است؟

پس از انجام مراحل ثبت اطلاعات سامانه ایوا و سایر سامانه های مرتبط، طی دو تا سه روز کارت اعتباری دیجیتال صادر می شود. سپس دارندگان کارت می توانند با مراجعه به فروشگاه های طرف مقابل، بارکد فروشگاه را اسکن کرده و با استفاده از کارت اعتباری مبلغ را تعیین کنند./ مصاحبه گر 24

شرایط اعطای وام به سهامداران

جزئیات اعطای وام به سهامداران فاش شده است. مدت بازپرداخت اقساط وام سهام عدالت نیز سه سال است و در صورت بازپرداخت اقساط وام دریافتی از سوی متقاضیان ظرف یک ماه سودی تعلق نمی گیرد.

از ابتدای سال 2019 با بحث آزادسازی سهام، امکان داد و ستد، خرید و فروش فراهم شد و مردم می توانند در مورد مدیریت سهام خود تصمیم بگیرند. اکنون شرایطی فراهم شده است که سهامدارانی که هنوز بخشی از سهام سرمایه خود را نفروخته اند، می توانند با اعتبارسنجی سهام خود نزد بانک، کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کنند. در زیر توضیحات مفصلی در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

پس از ماه ها فراز و نشیب، طرح کارت اعتباری دارندگان سهام با تصمیم شورای عالی بورس و بانک مرکزی در دستور کار قرار گرفت و مشمولان آن می توانند تا سقف 60 درصد از ارزش سهام را دریافت کنند. سهام خود را از طریق این کارت. هدف از ارائه این تسهیلات با توجه به شرایط بورس، ایجاد انگیزه برای برگزاری این هلدینگ ها و کاهش فشار فروش در بازار است.

برای اخذ این تخفیف که به صورت کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می شود، باید هویت فرد از طریق سامانه سجام احراز هویت شود که می تواند به صورت حضوری یا حضوری انجام شود. را

سپس با ورود به اپلیکیشن EVA (سامانه ویژه بانک ملی) و ثبت اطلاعات خود، مراحل لازم برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را طی خواهید کرد که به شرح زیر است:

کد امنیتی را وارد کنید

برای دریافت کارت اعتباری Equity، باید:

کاربر ابتدا باید امضای دیجیتال خود را (در منوی گواهی امضا) تعریف کند.

این سرویس برای کاربران دارای سهام و دارای حساب نزد بانک ملی ایران در نظر گرفته شده است. در این صورت کاربر سهام خود را گرو می گذارد و می تواند از آن برای دریافت وام کارت اعتباری متناسب با ارزش فعلی سهام استفاده کند.

کارت اعتباری دریافتی قابل استفاده در فروشگاه های وین مارکت، افق کروش و رفاه می باشد.

برای استفاده از این سرویس، اطلاعات هویتی دارنده کارت (حساب) بانک مبدا باید با مالک سیم کارت مطابقت داشته باشد.

در منوی گزارش، کاربر می تواند تراکنش کارت اعتباری مختص این وام را مشاهده کند.

پس از انجام مراحل ثبت اطلاعات در این سامانه، طی دو تا سه روز کارت اعتباری دیجیتال صادر می شود. دارندگان کارت می توانند با اسکن بارکد فروشگاه و تعیین مبلغ با استفاده از کارت اعتباری، خرید خود را در فروشگاه های مذکور انجام دهند.

مدت بازپرداخت اقساط وام سهام عدالت نیز سه سال است و در صورت بازپرداخت اقساط وام دریافتی از سوی متقاضیان ظرف یک ماه سودی تعلق نمی گیرد. در صورت عدم بازپرداخت وجه پس از یک ماه، بازپرداخت تسهیلات سه ساله اعمال می شود و کارمزد متفاوت است.

تبصره: سهامدارانی که وام 10 میلیون تومانی دریافت می کنند باید 362 هزار تومان و کسانی که وام 5 میلیون تومانی دریافت می کنند باید 181 هزار تومان بابت قسط پرداخت کنند.

افرادی که دارای حساب جاری یا سرمایه گذاری کوتاه مدت در بانک سینا هستند می توانند برای طرح تسهیلات «نرگس» اقدام کنند. این وام با حداقل سود ارائه می شود.

متقاضیان وام پروژه نرگس برای دریافت این تسهیلات 300 میلیونی موظف به ایجاد حساب کاربری حداقل دو ماهه یا حداکثر 12 ماهه می باشند. سقف بالای این وام 300 میلیون تومان است و سود آن بسته به مدت وام، بازپرداخت و ضریب برابری متغیر است، اما عموما نه کمتر از 10 درصد و نه بیشتر از 20 درصد است.

افرادی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و اعتبار مورد نیاز این مجموعه را در اختیار بانک قرار دهند. امکان پرداخت اقساط این تسهیلات در مدت 60 ماه وجود دارد.

با توجه به شرایط اعلام شده و با در نظر گرفتن حداقل نرخ سود این تسهیلات، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. سود کل تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و جمع وام و سود آن نیز 255 میلیون و 64 هزار و 537 تومان است.

لازم به ذکر است این فرصت برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مهیا است و نمی توانند از این وام استفاده کنند. در هر مرحله از فرآیند وام، افراد حقیقی این امکان را دارند که مبلغ وام را به بستگان درجه یک خود انتقال دهند، مانند: ب- پدر، مادر، همسر، فرزندان و خواهر و برادرشان در صورت تمایل.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا