اخبار روز سینما

سم ریمی کارگردانی فیلم Send Help را بر عهده خواهد داشت

سم ریمی خالق فرنچایز Evil Dead، برای کارگردانی و تهیه‌ی فیلم هیجان‌انگیز ترسناک جدیدی به نام Send Help با استودیوی قرن بیستم قرارداد امضا کرد.

طبق گزارش برخی منابع، فیلم Send Help هنوز به‌طور رسمی چراغ سبز از استودیو دریافت نکرده است، اما گفته می‌شود یک فیلم هیجان‌انگیز ترسناک دو نفره است که در یک جزیره اتفاق می‌افتد. گفته می‌شود داستان فیلم بین اقتباس سینمایی «استیون کینگ» توسط «راب راینر»، مصیبت و فیلم کلاسیک دورافتاده اثر «رابرت زمکیس» قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سم ریمی کارگردان فیلم Send Help خواهد بود

این اثر بر اساس فیلمنامه‌ای از «دمین شانون» و «مارک سویفت» (گارد ساحلی) ساخته شده است. «ریمی» به همراه «زینب عزیزی» تحت عنوان «ریمی پروداکشنز» این فیلم را تهیه خواهد کرد و گفته شده که انتظار می‌رود این فیلم اکران سینمایی داشته باشد.

«ریمی» به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین فیلمسازان ژانر وحشت که هنوز مشغول به کار است، مسئول فرنچایز Evil Dead بوده که آخرین قسمت آن، Evil Dead Rise، بهار گذشته بیش از 147 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. همانطور که اولین بار گزارش شد، دو قسمت جدید بدون عنوان از کارگردانان «فرانسیس گالوپی» و «سباستین وانیک» و «گوست هاوس پیکچرز» متعلق به «ریمی» و «رابرت تاپرت» در حال ساخت هستند.

سم ریمی

آخرین اثر «ریمی» به‌عنوان کارگردان، دکتر استرنج در چندجهنی دیوانگی است که بیش از 955 میلیون دلار برای مارول در سطح جهانی فروش داشت. او همچنین برای کارگردانی فیلم‌های مرد عنکبوتی و همچنین آثاری مانند مرا به جهنم بکشان و اوز بزرگ و قدرتمند شناخته شده است.

او به‌عنوان تهیه‌کننده، فیلم‌های آینده‌اش شامل فیلم هیجان‌انگیز ترسناک تکان نخور می‌شود که «نتفلیکس» در آوریل آن را خریداری کرد و فیلم هیجان‌انگیز ترسناک قفل‌شده با بازی «بیل اسکارسگارد» و «آنتونی هاپکینز» که در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Send Help به کارگردانی سم ریمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا