اخبار روز

سمینار انتخابی آماده سازی دانش آموزان برای فعالیت های مجازی و میدانی در زمینه مشارکت

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از مدیران استانی خواسته است تا برای اعزام مبلغان برای دعوت مردم به مشارکت و تصمیم گیری آگاهانه برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار رسا، متن پیام مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

با سلام و درود به رهبر معظم انقلاب ـ رحمت الله علیه ـ عظام تقلید، حوزه های علمیه و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان راهال و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای خدمت به منظور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حضور مردم. با بصیرت و علاقه مند به ایرانی مقتدر و سرافراز که حدود چهل روز پس از شهادت رئیس جمهور محبوب و محبوب آیت الله رئیسی رحمه الله درگذشت، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می نمایم.

انتخابات مهمترین نماد مردم سالاری دینی و تبلور اراده مردمی در صحنه سیاسی کشور است. بخش قابل توجهی از مردم عزیزمان جمعه گذشته علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و فشارهای خارجی پای صندوق های رای رفتند و بر وفاداری خود به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند. با تمام این اوصاف تا تعیین تکلیف چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی یک قدم دیگر باقی مانده است که در این برهه حساس نکات زیر ارائه می شود.

1- برای تحقق مطلوب گام دوم انتخابات و تحقق عزم همگانی و ملی برای مشارکت حداکثری، لازم است در هفته آتی همه گروه های سمینار، دانشجویان، دانشمندان، اساتید و معاونت اداری با فوریت و جهادی اقدام کنند. تلاش خود را به صورت مجازی و مضاعف در محل و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردمی و شفاف سازی شاخص های انتخاب صحیح.

2- کلیه مدیران استانی باید در فرصت باقی مانده تا مرحله دوم انتخابات برای اعزام مبلغان جهت دعوت به مشارکت و تصمیم گیری آگاهانه برنامه ریزی کنند.

3- از همه علمای سرزمین کثارالله مانند ایشان و شخصیت های برجسته حوزه های علمیه استدعا دارم با استفاده از ظرفیت مردمی و حوزه علمیه در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشند و در انتخاب فرد اصلح یاری نمایند. استفاده از همه امکانات

4- در این شرایط لازم است که دشمنان ایران اسلامی عزیزمان چشمان خود را به روی اختلافات و درگیری های داخلی بسته باشند که همه آحاد کشور به ویژه کسانی که شعارها و آرمان های انقلاب را در برابر همت خود قرار داده اند. همه از مسائل تفرقه افکن پرهیز کرده و عموم مردم را به اتفاق آرا به مشارکت حداکثری در مرحله دوم و اتخاذ تصمیم درست دعوت کنید.

در پایان از خداوند متعال عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه ها به ویژه در انتخابات پیش رو خواستارم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی رهبر معظم انقلاب را خواستارم. خدا حفظش کنه

مرکز مدیریت سمینارها

2727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا