اخبار روز

سلین دیون در افتتاحیه المپیک پاریس می خواند؟

خبرورزشی نوشت: سلین دیون برای اولین بار پس از بیماری خود برای آواز خواندن در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس آماده می شود.

انتظار می رود سلین دیون به صحنه بازگردد. شایعاتی مبنی بر اجرای او در مراسم افتتاحیه المپیک در روز جمعه به گوش می رسد. در این صورت، ظاهر دیون اولین حضور او از دسامبر 2022 خواهد بود. وقتی تشخیص داده شد که او مبتلا به سندرم فرد سفت یا SPS است، مجبور شد برنامه تور خود را لغو کند و درمان را شروع کند.

دیون روز دوشنبه وارد پاریس شد و در هتل رویال مونسو در نزدیکی شانزه لیزه اقامت دارد. جالبه لیدی گاگا یکی سایر مجریان احتمالی مراسم افتتاحیه بازی های المپیک نیز در همین هتل اقامت دارند.

در مصاحبه ای با Vogue فرانسه در ماه آوریل، این خواننده محبوب به بازگشت خود اشاره کرد و گفت: “من انتخاب کرده ام که با یک تیم پزشکی با تمام جسم و روحم از سر تا پا کار کنم. من می خواهم تا آنجا که ممکن است تلاش کنم. هدف من دیدن دوباره برج ایفل است!»

وی همچنین با اشاره به تلاش روزانه خود برای بازیابی قوای بدنی گفت: چهار سال است که به خودم می گویم برنمی گردم، آماده ام، آماده نیستم… ببینیم چه می شود. “نمی دانم… بدنم باید به من بگوید.”

سلین دیون احتمالاً در مقابل برج ایفل اجرا خواهد کرد زیرا مراسم افتتاحیه در امتداد رود سن برگزار می شود و در نزدیکی تروکادرو با منظره ای از برج به پایان می رسد. این اولین بار است که مراسم افتتاحیه بازی های المپیک خارج از ورزشگاه برگزار می شود و مکان های معروف پاریس را با حضور 3500 بازیگر، رقصنده و نوازنده به نمایش می گذارد.

دیون با المپیک غریبه نیست. در افتتاحیه المپیک 1996 آتلانتا، او “قدرت رویاها” را اجرا کرد، اجرای رکوردشکنی که 3.5 میلیارد نفر در سراسر جهان آن را تماشا کردند. او اخیراً اجازه داده است که از صدایش در ویدیویی برای المپیکی های کانادایی به نام «شجاعت شکست ناپذیر» در کنار مایکل جی فاکس استفاده شود.

طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر بازگشت احتمالی این خواننده فولکلور هستند و اگر این اتفاق بیفتد و سلین دیون در مراسم افتتاحیه روز جمعه شرکت کند، اجرای او نقطه برجسته بازی های المپیک تابستانی 2024 پاریس خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا