اخبار روز سینما

واکنش جدی سلنا گومز به شایعات آهنگ جدیدش! / تاکید سلنا گومز به بی مخاطب بودن آهنگش!

سلنا گومز یک خواننده آمریکایی است که در سال 1992 متولد شده است و علاوه بر خوانندگی در عرصه بازیگری و تهیه کنندگی نیز فعال است. سلنا گومز بیشتر شهرت خود را زمانی به دست آورد که با جاستین بیبر وارد رابطه شد. او با انتشار اهنگ جدیدش بسیار واکنش بر انگیز شده است و سعی کرده به تمامی حواشی پیرامون آهنگش پاسخ دهد.

سلنا گومز ممکن است بخواند که به زودی در آخرین آهنگش مجرد می شود، اما این بدان معنا نیست که او به شخص خاصی اشاره می کند.

پس از انتشار اولین تک آهنگ سال خود، “به زودی مجرد” در روز جمعه، این ستاره 31 ساله پاپ در حال پاکسازی شایعاتی است که این آهنگ در مورد دوست پسر سابقش The Weeknd است.

سلنا گومز به پست اینستاگرامی هالیوود لایف درباره این گمانه زنی پاسخ داد. این نشریه در توضیح عکسی که گومز را در کنار هیت ساز 33 ساله “Blinding Lights” در مت گالا 2017 نشان می دهد، نوشت: “هواداران معتقدند که [‘Single Soon’] این در مورد عاشقانه او با #TheWeeknd است. شما چی فکر میکنید؟”

گومز نظرات خود را در نظرات به اشتراک گذاشت. این خواننده پاپ در پاسخ به این سوال که “نمی‌ توان دروغ‌ تر از این باشد” این شایعه را خاموش کرد.

برخی از طرفداران حدس می زنند که اشعار حاوی اشاراتی به رابطه آنها است، علیرغم این که این رابطه تقریباً شش سال پیش به پایان رسید. او در ابتدای آهنگ می خواند: “شاید من فقط ناپدید شوم / نمی خواهم اشکی ببینم / و آخر هفته تقریباً فرا رسیده است.”

 

سلنا گومز به گمانه زنی ها درباره رابطه عاشقانه اش پاسخ داد

گومز و The Weeknd (که نام اصلی او آبل تسفایه است) قبلاً به مدت 10 ماه در سال 2017 با هم رابطه داشتند. مدت کوتاهی پس از جدایی گومز از جاستین بیبر و جدایی ستاره R&B از بلا حدید با هم درگیر شدند.

این دو اولین بار در یک مهمانی شام در ژانویه 2017 دیده شدند و در اواخر همان ماه به طور عمومی رابطه خود را تایید کردند.

سلنا گومز سرانجام به خواننده Save Your Tears در تور بین المللی خود پیوست. در سال 2017، زمانی که او در نتیجه مبارزه با لوپوس تحت پیوند کلیه قرار گرفت، در دوران نقاهت در کنار گومز بود.

آن دو در اکتبر 2017همه چیز را رها کردند و گومز از آن زمان در مورد اینکه چگونه پس از جدایی “دوست” باقی ماندند صحبت کرده است.

سلنا گومز به گمانه زنی ها درباره رابطه عاشقانه اش پاسخ داد

پس از جدایی آنها، گومز دوباره عاشقانه خود را با بیبر، 29 ساله، از اکتبر 2017 تا مارس 2018 احیا کرد. از آن زمان، ستاره سابق کانال دیزنی در مورد زندگی مشترک خود نسبتاً خصوصی بوده است، تنها برای مدت کوتاهی با درو تاگارت از The Chainsmokers در ارتباط بوده و دیده شده است.

به گفته گومز، «به زودی مجرد» بیش از هر چیز دیگری در مورد خود توانمندسازی و سرود مجردی است.

او پس از انتشار این آهنگ در اینستاگرام نوشت: “بچه ها از این همه عشقی که در Single Soon دارید متشکرم!” این یک سرود سرگرم کننده در مورد راحت بودن با خود و دوست داشتن خود است… و همچنین رقصیدن با آن بسیار سرگرم کننده است.”

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا