اخبار روز سینما جهان

بازی سلنا گومز در فیلم بیوگرافی لیندا رانستد !/جزئیات

فیلم  لیندا رانستد که به وسیله « سلنا گومز » بازی خواهد شد،  کارنامه و زندگی این خواننده و بازیگر معروف آمریکایی را به تصویر می کشد.

در جدیدترین موج ساخت آثار بیوگرافی هالیوود، نوبت «لیندا رانستد» رسیده است که داستان زندگی خود را در فیلمی خاص تعریف کند. این بار این نقش را سلنا گومز بازیگر و خواننده معروف بازی کرد. او عکس  «لیندا رانستد»  را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که در این فیلم بازی خواهد کرد.

سلنا گومز به فیلم بیوگرافی لیندا رانستد پیوست

«لیندا رانستد» یک از خواننده مشهور و محبوب در سبک های موسیقی راک، کانتری راک، جاز و آرت راک، تا سن ۷۷ سالگی در عرصه موسیقی فعالیت کرد. او با انتشار 30 آلبوم و دریافت جوایز معتبر از جشنواره هایی مانند گرمی و آکادمی موسیقی کانتری توانست به شهرت دست یابد.

این هنرمند حتی در مراسم های معتبری مانند گلدن گلوب و تونی نامزد جوایز متعددی شده است. او حتی در مقطعی از زندگی خود به اجرای موسیقی اپرا روی آورد و آثار شناخته شده ای در این زمینه تولید کرد.

سلنا گومز

این فیلم هنوز در مرحله پیش تولید است و اطلاعات بیشتری از تیم سازنده و سایر بازیگران منتشر نشده است. بنابراین باید منتظر روشن شدن جزئیات بیشتر باشیم و ببینیم چه کسانی دیگر نقش های این شغل را بر عهده خواهند گرفت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا