اخبار روز سینما

آهنگ جدید “سلنا گومز” و انتظارات او از عشق آینده‌اش!/ جزئیات دقیق از معیارهای این خواننده آمریکایی!

“سلنا گومز” به تازگی آهنگی با نام “Single Soon” منتشر کرده است، اما علاوه بر این، نظراتی درباره انتخاب آینده‌ای رابطه عاشقانه‌اش را نیز به اشتراک گذاشته است.

وی شرایط و خواسته‌های خود را در انتخاب شریک زندگی آینده‌اش با طرفدارانش به اشتراک گذاشته و توضیح داده است: “باید یک شخص باحال باشی، اما منظورم از باحال بودن، این نیست که از دید دیگران باحال به نظر بیایی. بلکه باید یک فرد خوب، مهربان و دلسوز باشی. لطفاً مرا بخندان و در ارتباط با خانواده و دوستانم خوب باشی.”

سلنا گومز برای آینده عشقی خود چه تصمیمی می گیرد؟

سلنا گومز در مورد آهنگ Single Soon که در مصاحبه ای در SiriusXM Hits 1 LA با تونی فلای و سایمون در مورد آهنگ توضیح داد، می گوید: “می دانم که انتظاراتم کمی زیاد است.” او گفت که توصیف او از خود به عنوان “انتظارات بالا” کاملاً دقیق نیست. این خواننده توضیح می دهد: فکر می کنم استانداردهایی دارم. اما اکنون ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن بچه ها استانداردها را با انتظارات بالا اشتباه می گیرند. او درباره عشقش به این آهنگ می گوید: «اما خیلی سرگرم کننده بود، چون خجالت نمی کشم بگویم این شرایط را برای شریک آینده ام دارم.

سلنا گومز برای آینده عشقی خود چه تصمیمی می گیرد؟

بازیگر سریال “فقط قتل‌های داخل ساختمان” اظهار کرده که او می‌داند چه نوع رابطه‌ای را برای آینده‌اش می‌خواهد، اما در حال حاضر از زندگی مجردی خود لذت می‌برد. او اینگونه اظهار نموده است: “به نظر می‌آید که همه در یک مرحله‌ای از زندگی به فکر این هستند که یک شریک زندگی داشته باشند و من این موضوع را درک می‌کنم. اما در حال حاضر از وضعیت فعلی‌ام لذت می‌برم و فقط می‌خواهم از آنچه که در حال حاضر هستم، خوشحال باشم. وقتی آن شخص در زندگی من وارد شد، نه تنها من را بهتر کند بلکه به زندگی‌ام ارزش اضافه کند به جای اینکه من از قبل بی اعتماد به نفس باشم.”

سلنا گومز برای آینده عشقی خود چه تصمیمی می گیرد؟

آهنگ Single Soon اینطور شروع می شود: “آیا باید این کار را با تلفن انجام دهم؟ یا باید یادداشتی بنویسم و ​​در جیب کتم بگذارم؟ (آره) / شاید فقط ناپدید شود / من نمی خواهم اشک ببینم / و آخر هفته نزدیک است». برخی فکر می کنند که سلنا در قسمت آخر به دوست پسر سابقش، The Weeknd اشاره می کند. این دو در سال 2017 به مدت ده ماه با هم قرار داشتند.

سلنا گومز برای آینده عشقی خود چه تصمیمی می گیرد؟

دیگران فکر می کنند این آهنگ ممکن است اشاره ای به رابطه معروف گذشته او با جاستین بیبر باشد. سلنا و جاستین هشت سال دوباره و دوباره عاشقانه داشتند که بر حرفه موسیقی آنها تأثیر گذاشت. با این حال، هنگامی که یکی از طرفداران از سلنا پرسید که آیا متن آهنگ در مورد خواننده Love Yourself است، او این شایعه را رد کرد و نوشت: “کاملا اشتباه است.”

سلنا گومز برای آینده عشقی خود چه تصمیمی می گیرد؟

ستاره سریال “جادوگران محله ویورلی”، چند روز پیش در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد که آهنگ “Single Soon” واقعاً درباره چه موضوعی است. او اینگونه اظهار کرده است: “Single Soon” یک ترانه سرگرم‌کننده است که درباره تجربه احساس رضایت و دوست داشتن خودتان می‌باشد… همچنین، رقصیدن با آن واقعاً لذت بخش است!”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا