اخبار روز سینما

سلنا گومز از فرشته ناجی اش جدا شد!

فرانسیا رایسا که زمانی بهترین دوست سلنا گومز بود و در زمان نیاز به پیوند کلیه، کلیه خود را به خواننده مشهور اهدا کرد، از نوشیدن مشروب این نوازنده که به کلیه هایش آسیب می رساند ناراحت شد و از او جدا شد.

پی ام آپ به نقل از روزیاتو; البته دوستی فرانسه و سلنا فراز و نشیب هایی داشته است و این اولین باری نیست که بین آنها سردرگمی ایجاد می شود.

در سال 2015 تشخیص داده شد که سلنا مبتلا به لوپوس است و ظاهر او باعث شایعاتی شد تا جایی که او خسته شده بود. هیچ درمانی برای لوپوس وجود ندارد و سلنا نتوانست از آسیب به کلیه هایش ناشی از بیماری جلوگیری کند.

هنگامی که او نیاز به پیوند کلیه داشت، فرانسه داوطلب شد تا کلیه او را اهدا کند. گومز با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از O Francia تشکر کرد. فرانسه ابتدا سعی کرد در مورد کارش سکوت کند، اما بعد به مناسبت روز جهانی کلیه داستان خود را تعریف کرد.

در سال 2018، زمانی که فرانسه به دلیل پیوند کلیه خود خوب نبود، آنها از هم جدا شدند. در سال 2019، زمانی که گومز در مورد جراحی خود صحبت کرد، او به فرانسه اشاره نکرد. او به سادگی گفت: دختری که کلیه اش را به من داد.

پس از آن، فرانسه دوباره موضوع اهدای کلیه او را مطرح کرد. گومز دوباره پست کرد و از فرانسیا تشکر کرد و به این ترتیب دوستی آنها دوباره شکوفا شد.

سلنا گومز از فرشته ناجی اش جدا شد!

قطع ارتباط به دلیل مصرف الکل

تا اینکه مشخص شد همه چیز در رابطه چندین ساله این دوستان دوباره به هم ریخته است. ظاهراً این اختلاف زمانی رخ داد که سلنا در حال نوشیدن الکل بود و فرانسیا به او گفت که به او کلیه نداد تا او الکل مصرف کند و به کلیه اهدایی اش آسیب برساند.

این ماجرا پنج ماه پیش توسط پدر فرانسه در مصاحبه ای فاش شد. در طول مصاحبه از او پرسیدند که چرا دخترش در مستند زندگی سلنا ظاهر نشده است و او توضیح داد که دوستی ها زمانی از بین می رود که عشق، پول و شهرت در میان باشد و او استدلالی را مطرح کرد که به دوستی پایان داد.

فرانسیا رایسا هفته گذشته در حال پیاده روی سگش بود که شخصی به او نزدیک شد و از او درباره رابطه اش با سلنا گومز سوال پرسید. ظاهرا فرانسیا دیگر سلنا را در اینستاگرام دنبال نمی کند و مصاحبه کننده از او پرسید که آیا همه چیز بین آنها خوب است؟

در هر پاسخی، فرانسه لبخندی زد و سپس گفت: «یکشنبه خیلی سرگرم کننده است، یک روز تعطیل است. من فرانسه هستم و با سگم سرگرم می شوم. وقتی از او پرسیده شد که آیا هنوز با سلنا صحبت می کند یا نه، او دوباره پاسخ های مشابهی داد و از اظهار نظر مستقیم خودداری کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا