بابا صدیقی، رئیس حزب کنگره ملی گرایان هند، شهردار سابق بمبئی، وزیر سابق ایالت ماهاراشترا که یک تاجر معروف نیز بود، شب گذشته (شنبه شب) به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش ایرنا، خبر قتل وحشیانه بابا صدیقی موجی از ترس و نگرانی را در هند به راه انداخته است.

پلیس هند نقش گروه گانگستری لارنس بیشناوی (متهم اصلی قتل سیدو موسواله خواننده هندی در سال 1401) را در قتل بابا صدیقی تایید کرد. این گروه سابقه تهدید سیاستمداران، هنرمندان و بازرگانان را دارد که مهمترین آنها سلمان خان، هنرپیشه مسلمان هندی است که در فروردین ماه سال جاری فروردین 1403 در خارج از محل سکونتش مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما آسیبی ندید.

این موضوع نگرانی های قابل توجهی را برای امنیت سلمان خان ستاره بالیوود ایجاد کرده است و در پاسخ به تهدیدات و حملات متعدد، امنیت در اطراف محل سکونت سلمان خان تشدید شده و خانواده وی از این وضعیت به شدت نگران هستند.

با گزارش‌هایی که حاکی از دست داشتن لارنس در ترور بابا صدیقی است، امنیت سلمان خان و خانواده‌اش به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.

پس از ملاقات سلمان خان با خانواده بابا صدیقی حوالی ساعت 3 بامداد، وضعیت امنیتی این بازیگر تقویت شده است. یک منبع پلیس در پاسخ به این موضوع گفت: اقدامات مناسب در حال انجام است.

سلمان خان مدتی است که در لیست هدف لارنس بیشنوی قرار دارد. در 4 ژوئن، سلمان خان در پی یک سری تهدیدها و حملات علیه او و خانواده اش، بیانیه ای به پلیس بمبئی داد.

وی گفت: معتقدم لارنس بیشنوی با کمک اعضای باندش در زمانی که اعضای خانواده ام در خواب بودند این تیراندازی را انجام داده و قصد کشتن من و اعضای خانواده ام را داشته اند.

ارباز خان برادر سلمان خان نیز در خصوص این حادثه گفت: حادثه اخیر تیراندازی دو فرد ناشناس با موتورسیکلت در آپارتمان گلکسی محل زندگی خانواده سلمان خان بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است. خانواده ما از این حادثه تکان دهنده شوکه شده اند. متأسفانه برخی از افرادی که ادعای نزدیکی به خانواده ما را دارند و خود را به عنوان سخنگو معرفی می کنند، در رسانه ها اظهارات کذب می کنند و می گویند همه اینها یک ترفند تبلیغاتی است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما