اخبار روز

شروع برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در کتابخانه عمومی فرهنگیان!/جزئیات

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگیان همدان گفت: برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی شهرستان همدان در کتابخانه عمومی فرهنگیان با رویکرد آموزشی شروع شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز، مرضیه خوشبخت با ابراز خوشحالی از برگزاری چهارمین جلسه از سلسله نشست های ویژه مشاغل خانگی با حضور اسدالله ربانی مهر معاون برنامه ریزی استانداری همدان به ارائه اطلاعاتی پرداخت و گفت: در این جلسه به حضار که اکثرا خانم های خانه دار هستند نحوه اخذ مجوز تسهیلاتی که باعث ایجاد اشتغال می شود آموزش داده شد.

این همایش ویژه که با هدف حمایت از تولید، توانمندسازی بانوان و بهبود مشاغل خانگی در شهر همدان برگزار شد به میزبانی معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری همدان، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه و نمایندگان شهرداری برگزار شد. فرآیند و اقدامات لازم توسط کتابخانه های عمومی شهر همدان با محوریت آموزش، نحوه اخذ مجوزها و فرصت ها و البته توسعه فعالیت ها انجام شد.

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگیان تاکید کرد: این همایش با استقبال و مشارکت بسیار خوب خانواده ها به ویژه بانوان علاقمند به این موضوع در کتابخانه عمومی فرهنگیان برگزار شد. البته این جلسات ادامه دارد و امیدواریم این موارد در شهرک فرهنگیان همدان باعث بهتر شدن کب و کارها شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا