به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین و بر اساس گزارش زومیت، بازی است همستر در ماه های اخیر محبوبیت زیادی در بین کاربران به خصوص ایرانی ها پیدا کرده است. این پروژه به وعده خود عمل کرد و در نهایت توکن با نماد HMSTR بر اساس میزان فعالیت کاربران در کیف پول ارز دیجیتال واریز شد.

قیمت هر واحد HMSTR از حدود 0.01 دلار شروع شد. اما اکنون ارزش این توکن بسیار کمتر شده است. قیمت همستر برخلاف انتظار کاربران، تعداد قابل توجهی کمتر بود و باید دید پروژه مذکور در آینده به کدام سمت خواهد رفت.

اندازه بازار همستر مبارزات تا 425 میلیون دلار بود. اما اکنون که تب اولیه فروکش کرده است، این مبلغ به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به حدود 350 میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده های تریدینگ ویو، بیشترین قیمت همسترد بوده است. ساعت 0.014 دلار، در روز اول عرضه این پروژه به ثبت رسید که البته تنها چند دقیقه در این منطقه به طول انجامید و حدود 7 ساعت پس از ثبت حداکثر قیمت آن، بیش از 50 درصد کاهش یافت و به حدود 0.006 دلار رسید.

همانطور که در جدول است همستر می توانید کمبت را در بازه زمانی یک ساعته ببینید، قیمت این توکن همچنان در حال کاهش است و در کانال نزولی حرکت می کند. در زمان نگارش این مقاله، هر توکن HMSTR با قیمت 0.0056 دلار معامله می‌شود که 60 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است.

یکی یکی از دلایل کاهش شدید قیمت ها همستر Combat حجم فروش توکن های دریافت شده توسط کاربران از طریق airdrop این پروژه است.

همانطور که Coindcx در حال حاضر اشاره می کند همستر Combat در محدوده نامعلومی معامله می‌شود و هیجان زیادی را تجربه می‌کند و با وجود دوره کوتاه اصلاح قیمت پس از فهرست اولیه در صرافی‌ها، ممکن است در آینده قیمت‌های بالاتری بازگردند.

تحلیلگران می گویند که آیا این مورد توسط جامعه کاربران پشتیبانی می شود همستر با مبارزه و توسعه قطعات جدید در فصل دوم این بازی تلگرامی می توان به آینده توکن HMSTR امیدوار بود. با این حال، توسعه قیمت واقعی این ارز دیجیتال به شرایط بازار و موفقیت فعالیت‌های آتی آن بستگی دارد.

این مقاله حاوی توصیه های اقتصادی زومیت نیست. با هر سرمایه گذاری خطر از دست دادن سرمایه وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از بررسی و تحقیق دقیق تصمیم نهایی را بگیرد و مسئولیت آن را بپذیرد.

۲۲۷۲۲۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما