اخبار روز سینما

سفر ویتنی رایت پورن استار معروف آمریکایی به ایران

دسترسی ویتنی رایت حضور پورن استار معروف آمریکایی در ایران بحث های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت که در ادامه به جزئیات این خبر می پردازیم.

به گزارش فیگار از اخبار اینترنتی؛ گزارش هایی حاکی از وجود “ویتنی رایت” ستاره پورن آمریکایی در کاخ گلستان تهران منتشر شد. این بازیگر که به خاطر بازی در فیلم های غیراخلاقی شهرت دارد در عکس خود در کاخ گلستان با لباس و ظاهری مشابه شهروندان کشور و بازدیدکنندگان موزه دیده می شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


ویتنی رایت، ستاره پورن آمریکایی در ایران است

حضور آن در ایران باعث ناراحتی و تعجب برخی از کاربران شبکه های اجتماعی شد. در فضای مجازی نیز این سوال مطرح شده که چگونه می توان بازیگر فیلم های غیراخلاقی را به راحتی در ایران پیدا کرد و آیا این حضور در چارچوب دعوت از سلبریتی ها به ایران بوده است؟

ویتنی رایت

تاکنون هیچ واکنش رسمی از سوی مقامات ذیربط در این خصوص صورت نگرفته است. ویتنی رایت در سپتامبر 1991 در شهر اوکلاهاما به دنیا آمد و در سال 2016 وارد صنعت فیلمسازی شد. او قبلاً در رشته پرستاری و تکنسین داروسازی تحصیل کرده بود و سپس به عنوان رقصنده در اوکلاهما مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور ویتنی رایت در ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا