برای فرار سس ها یکی یکی از هیجان انگیزترین ادویه هاست که در دنیای آشپزی بسیار محبوب و پر طرفدار است. انواع و طعم های مختلفی از سس ها برای سرو غذاهای اصلی، پیش غذا و سالاد استفاده می شود. سس ها در دنیای فست فود نیز بسیار محبوب هستند، به طوری که می توان گفت هر کدام از این فست فودها با نوع خاصی از سس سرو می شوند.

به گزارش فرارو، امروزه انواع سس ها با طعم ها و رنگ های مختلف در سوپرمارکت ها و بازارها یافت می شود. گاهی اوقات رستوران ها سس هایی را با غذا سرو می کنند که طعم آن با تمام سس های موجود در سوپرمارکت ها متفاوت است. سس انار یکی یکی از این سس های خوشمزه و متفاوت منشاء شمالی است که به عنوان چاشنی لذیذ با مرغ، اردک و ماهی سرخ شده یا کبابی در شهرهای شمالی سرو می شود و طعم بی نظیری دارد. اگر دوست دارید این رب انار خوشمزه را خیلی راحت در خانه تهیه کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب رب انار را توضیح دهیم.

مواد مورد نیاز

انار با دانه های قرمز: آبگوشت ۲ پیمانه
شکر: 1 پیمانه
آب سرد: یک و نیم فنجان

چگونه تهیه می شود

برای تهیه این سس خوشمزه ابتدا دانه های انار را در قابلمه مناسبی بریزید و شکر و آب سرد را اضافه کنید و هم بزنید. قابلمه را روی اجاق قرار دهید و حرارت را تا متوسط ​​کم کنید. در قابلمه را اصلا نپوشانید و بگذارید انار بجوشد و حدود دو ساعت با این دما بپزد. سس را هر از گاهی هم بزنید تا نچسبد و انارها له شوند. بعد از این دو ساعت سس انار خوشمزه شما آماده است. سس را در شیشه های تمیز و خشک بریزید و پس از سرد شدن در یخچال نگهداری کنید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما