اخبار روز سینما

بالاخره “نیکی کریمی” با یک استایل متفاوت از خودش رونمایی کرد!/ عکس

جدیدترین عکس نیکی کریمی را مشاهده می‌کنید.

نیکی کریمی، با انتشار یک عکس از خود در اینستاگرام، صفحه شخصی خود را به‌روز کرده است. او در سال‌های دورتر، پس از بازی در فیلم “عروس یک بار”، بازهم به اوج شهرت خود دست یافت. او در آن زمان ازدواج کرد، اما پس از مدتی همسرش به دلایلی که حضور نیکی کریمی در مقابل دوربین را می‌آورد، از او جدا شد. از آن زمان تا به حال، نیکی کریمی به ازدواج دومی پناه نبرده و همچنان مجرد باقی مانده است.

بالاخره "نیکی کریمی" با یک استایل متفاوت از خودش رونمایی کرد!/ عکس

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی (Niki Karimi)، متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران، شخصیت چندگانه‌ای از ایران است. علاوه بر بازیگری، به عنوان کارگردان، مترجم، و عکاس نیز فعالیت داشته است. او در چندین جشنواره بین‌المللی فیلم به عنوان داور شرکت کرده است. نیکی کریمی با کسب چهار جایزه در جشنواره‌های معتبر جهانی، به ویژه از نظر تعداد جوایز بین‌المللی، به عنوان یکی از بازیگران موفق ایرانی شناخته می‌شود.

خانواده نیکی کریمی

او که در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد، یک برادر و یک خواهر دارد. تمامی اعضای خانواده وی در انگلستان زندگی می کنند و اطلاعات موثقی از پدر و مادر خانم نیکی کریمی در دست نیست.

نیکی کریمی چگونه به شهرت رسید؟

از طرف کودکی و نوجوانی، نیکی کریمی با تئاتر و عشق به بازیگری آشنا شده است. در دوران دبستان، به عنوان عضو گروه تئاتر مدرسه فعالیت داشته و در سن 18 سالگی، برای اولین بار وارد دنیای سینما شده است. او به شهرت و موفقیت هایش دست یافته و با بازی در فیلم سینمایی “عروس” و همچنین با بازی کنار ابوالفضل پورعرب، به عنوان یک ستاره معتبر شناخته می‌شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا