اخبار روز سینما

سر رعنا آزادی ور را پیدا کردند

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

رعنا آزادی ور در اکران فیلم «بازنده» شرکت کرده بود و عکس هایی گرفت که مورد توجه عکاسان قرار گرفته است. رعنا آزادی ور بازیگر صحنه، سینما و تلویزیون ایران به تازگی با بازی در سریال «ژوگ کاری» توانمندی خود را بیش از همیشه به رخ مخاطبانش کشید. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است. رعنا آزادی ور از زندگی خود با مهدی پاکدل به خوبی یاد می کند و می گوید مهدی واقعا نیمه گمشده من است. قورباغه آزادی ور او چندی پیش به تنهایی در جشن حافظ شرکت کرد و با دریافت جایزه خود از همه اعضای خانواده اش تشکر کرد اما نامی از مهدی پاکدل نبرد. طلاق او را تقویت کرده است.

قورباغه آزادی ور

قورباغه آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور

(زاده ۲۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و صحنه ایران است. او فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «مارمولک» (کمال تبریزی، 1382) آغاز کرد و پس از یک سال دوری از سینما، در سال 1384 با بازی در سه فیلم جایگاه خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور اولین بار در فیلم پارک وی بازی کرد. فریدون جیرانی، 1385) با نیما شاهرخ شاهی. داستان سه روز از سفر این زوج به شمال درگیر می شود و با ایفای این نقش در طول داستان، سایر شخصیت های داستان نیز با همین اتفاقات روبرو می شوند.

او در انتخاب اوراق بسیار گزینشگر و دقیق است. او با سه فیلم «خانه دختر»، «صبح است» و «این سیب برای توست» حضور موفقی در جشنواره فیلم فجر سال 93 داشت. دختری در فیلم خانه یا دختر که به دلیل مشکوک شدن خانواده نامزدش به باکره بودن مسیر زندگی اش تغییر می کند. وی با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومان سیدی در جشنواره فیلم فجر 1393 حضور خواهد داشت.

قورباغه آزادی ور

گریم ترسناک رعنا آزادی ور

سینما گریم بابک اسکندری عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک رعنا آزادی ور در فیلمی به کارگردانی هومان سیدی منتشر کرد.

انتخاب لباس رعنا آزادی ور

پوشش رعنا آزادی ور در سی و سومین جشنواره فجر بیشتر غیر رسمی بود که در مجامع عمومی نیز قابل استفاده است. البته نسبت به قدش لباس کوتاه تری می پوشید. در این مهمانی هر کدام از لباس های آزادی ور یک قسمت جذاب بود. یا پوشیدن یک چکمه خاص یا پوشیدن شنل که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طراحی عمودی به بلندتر شدن آن در این دوره از جشنواره کمک کرد.

او امسال با پوشیدن شنل علاوه بر یافتن راهی برای رسیدن به بالاترین سطح، مسیری را برای بازیگران حاضر در جشنواره سال آینده باز کرد; پوشیدن این شنل سال بعد در بین بازیگران حاضر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر محبوبیت بیشتری پیدا کرد، بنابراین آزادی ور راهی آرام برای پوشیدن شنل در سینمای ایران بود. لباس رعنا آزادی ور در پانزدهمین جشن حافظ اردیبهشت ماه سال گذشته، لباس پیچیده ای بود که از قسمت های مختلف شامل شلوار گشاد و دامن با طرحی خاص و بلوز و مانتو کوتاه روی آن تشکیل شده بود و این لباس ها به هم پیوستند. به گونه ای مانتوهایش جلب توجه می کرد و فرم متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره خورده بود از ویژگی های بارز لباس او بود.

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه مشترک رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی برمی گردد. اما این دو سینماگر در یک دوره زمانی چند همکاری داشتند و همین موضوع باعث نزدیک شدن آنها به هم شد. همین نزدیکی باعث شد شایعاتی در مورد ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و در آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو نفر در دو نمایش همبازی بودند. چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما، چهارراه استانبول را بهترین بازی پاکدل می دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و در فیلم الی و هومان سیدی در خشم و هاهو با کارگردانان معروفی چون اصغر فرهادی همکاری داشته است.

قورباغه آزادی ور

نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در نقش «ام جمیل» در محمد رسول الله و مهدی پاکدل در نقش «ابوطالب» بازی کردند. ام جمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمه معاویه و دشمن و جفاگر پیامبر اسلام است. بنابر برخی منابع نام کامل وی عروی بنت حرب بن امیه است.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب اثر همایون شجریان که در اسفند 1393 منتشر شد، قطعه ای به نام ابر میبرد را در خود داشت. ابر میبرد نماهنگ عاشقانه ای داشت که رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در آن نقش آفرینی کردند. این موزیک ویدیو این روزها دست به دست می شود و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدیو و ترانه همایون شجریان در ازدواج این زوج می گویند.

عروسی مهدی پاکدل و رعنا آزادی

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده است اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، در اینستاگرامش استوری درباره عدالت اجتماعی منتشر کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا