سریال Time Bandits به پایان رسیده و اپل تیوی تصمیم گرفته که این سریال اقتباسی از فیلم کلاسیک و پرطرفدار تری گیلیام را برای فصل دوم تمدید نکند.

این خبر تقریباً یک ماه پس از پایان پخش فصل اول 10 قسمتی این سریال فانتزی که «لیزا کودرو» در آن بازی کرده است، اعلام شد. اپیزودهای این فصل به صورت هفتگی و در بسته‌های دو قسمتی منتشر می‌شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Time Bandits کنسل شد

این توسعه چندان غیرمنتظره نبود. با وجود جنبه‌های نوستالژیک و نقدهای نسبتاً مثبت، سریال سارقان زمان که توسط «جرمین کلمنت»، «ایان موریس» و «تایکا وایتیتی» ساخته شده بود، نتوانست تعداد زیادی از مخاطبان را جذب کند و به رتبه‌بندی‌های برتر سرویس استریم نیلسن دست یابد. شنیده می‌شود که این سریال در بریتانیا، زادگاه فیلم اصلی و محل وقوع داستان سریال، عملکرد خوبی داشت.

پس از مرحله اولیه جنگ‌های استریم که هدف اصلی آن کسب سهم بازار بود، سرویس‌های استریم به رویکرد دقیق‌تری در مسیر سودآوری روی آورده‌اند. در این روند، سریال‌های پرهزینه‌ای مانند Time Bandits زیر ذره‌بین قرار گرفته و باید معیارهای بالاتری در میزان بازدیدکننده‌ها داشته باشند تا ادامه پیدا کنند.

سریال Time Bandits

لغو این سریال به یک سفر طولانی پایان می‌دهد که بیش از شش سال پیش آغاز شد؛ زمانی که «اپل تی‌وی+» حقوق فیلم محبوب 1981 را برای اقتباس به صورت یک سریال به دست آورد. این اقتباس توسط استودیو «پارامونت»، استودیوهای «AC» متعلق به «Anonymous Content» و «MRC» تهیه شده بود.

در Time Bandits، «کوین»، یک پسر 11 ساله که به تاریخ علاقه‌مند است، دریچه‌ای به زمان را در کمد لباس خود پیدا کرده و با گروهی از دزدان ماهر ملاقات می‌کند. این دزدان به رهبری شخصیت «پنه‌لوپه» در ماجراجویی‌های حماسی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال Time Bandits چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما