اخبار روز سینما

سریال The Gentleman برای فصل دوم تمدید شد

سریال The Gentleman به کارگردانی «گای ریچی»، برای فصل دوم تمدید شد. این سریال جذاب در دنیای جنایت و خلافکاری جریان دارد و داستانی پرتنش را دنبال می‌کند.

سریال آقایان به کارگردانی «گای ریچی» برای فصل دوم تمدید شده است. این سریال که «تئو جیمز» و «کایا اسکودلاریو» در آن به عنوان شرکای جرم ایفای نقش می‌کنند، با 8 قسمت جدید بازخواهد گشت و «جیمز» و «اسکودلاریو» نقش‌های خود به عنوان اشراف‌زاده‌ای به نام «ادی هورنیمن» و وارث امپراتوری مواد مخدر به نام «سوزی گلس» را تکرار خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال The Gentleman برای فصل دوم تمدید شد

«گای ریچی» نیز به عنوان کارگردان و نویسنده به همراه هم‌نویسنده خود «متیو رید» بازخواهد گشت. جزئیات بیشتر درباره بازیگران در آینده اعلام می‌شود و فیلم‌برداری این فصل در سال آینده آغاز خواهد شد.

سریال The Gentleman

فصل اول این سریال ماجراهای «ادی» را پس از به ارث بردن ملک پدری‌اش دنبال می‌کند؛ جایی که او متوجه می‌شود «گلس» و پدر زندانی‌اش یک امپراتوری تولید و توزیع کانابیس را در آن اداره می‌کرده‌اند. در ابتدا، ادی قصد دارد خانواده‌اش را از چنگال این گروه‌های خلافکار نجات دهد؛ اما با پیشرفت اتفاقات، متوجه می‌شود که نه تنها به خلافکاری علاقه دارد، بلکه در آن بسیار هم ماهر است.

فصل اول این سریال، «ادی» و خانواده‌اش شامل برادرش «فردی» (با بازی دنیل اینگز)، مادرش «بانو سابرینا» (با بازی جولی ریچاردسون) و همسر برادرش «تامی» (با بازی شانل کرسوِل) را در مقابل مجموعه‌ای از شخصیت‌های کمتر قابل اعتماد قرار می‌دهد، از جمله گروه‌های خلافکار از لیورپول، آلبانی و جامعه سیار. «دنیل اینگز» نیز نقش خود را در فصل دوم تکرار خواهد کرد.

این سریال در همان دنیای فیلم The Gentlemen ساخته شده در سال 2019 میلادی با بازی «چارلی هونام»، «متیو مک‌کانهی»، «کالین فارل» و «جرمی استرانگ» جریان دارد؛ اما شخصیت‌های مشترکی با آن فیلم ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Gentlemanچیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا