اخبار روز سینما

سریال The Boys برای فصل پنجم تمدید شد

طبق اعلام رسمی شبکه آمازون، سریال The Boys برای فصل پنجم تمدید شد. پسران، همچنان برای فصل دیگری با ابرقهرمانان مبارزه خواهند کرد.

این سریال که بر اساس کمیک بوک «دارک انیس» و «داریک رابرتسون» ساخته شده است، با تمدید برای فصل پنجم توسط Prime Video، سرویس استریم پرچم‌دار آمازون، مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال The Boys برای فصل پنجم تمدید شد

اعلامیه تمدید، بخشی از اولین پیش‌فروش آمازون است و چند هفته قبل از پخش فصل چهارم سریال The Boys در 13 ژوئن 2024 (26 خرداد 1403) صورت می‌گیرد. «ورنون سندرز»، رئیس بخش تلویزیون آمازون MGM Studios، گفت:

پسران یک سریال جسورانه و بی‌پرواست که با شکستن چارچوب‌های فرهنگی، فصل به فصل، همچنان مشتریان ما را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند. ما به این سریالی که به یک فرنچایز جهانی تبدیل شده است، افتخار می‌کنیم و هیجان‌زده‌ایم که «اریک کریپکه» و تیم خلاق، داستان‌های جذاب‌تری برای همه طرفداران وفادار دارند.

«کریپکه» گفت:

سریال پسران ممکن است بهترین کاری باشد که تا به حال انجام داده‌ام. چه نمایش دیگری به من اجازه می‌دهد در مورد سیاست، سرمایه‌داری و خانواده بنویسم؟ بازیگران و عوامل سریال، عمیقاً از Sony Pictures Television و Amazon MGM Studios برای فرصت روایت این داستان برای فصل دیگری قدردانی می‌کنند. تنها مشکل من این است که از آنجایی که به نظر می‌رسد امسال عاری از هر گونه درگیری یا اطلاعات غلط باشد، مطمئن نیستیم که درباره چه چیزی بنویسیم.

The Boys یکی از آثار محبوب در شبکه آمازون است که با در دسترس بودن قسمت‌های جدید، به طور مرتب در 10 رتبه برتر استریمینگ قرار می‌گیرد.

سریال The Boys

Sony Pictures Television این سریال را با همکاری Amazon MGM Studios، Kripke Enterprises، Original Film ساخته است. «کترین پوپ»، رئیس Sony Pictures TV گفت:

از زمان پخش اولیه، طرفداران وفادار در سراسر جهان، برای این سواری وحشیانه، با پسران همراه بوده‌اند. ما به تهیه‌کنندگان، نویسندگان، بازیگران و عوامل سریالمان که این جنون خارق‌العاده را به زندگی تبدیل می‌کنند، افتخار می‌کنیم. اکنون، با پنجمین فصل از داستان آن‌ها، مشتاقانه منتظریم ببینیم «اریک کریپکه» و پسران در مرحله بعد به کجا می‌روند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید فصل پنجم سریال پسران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا