اخبار روز سینما

سریال Supacell برای فصل دوم تمدید شد

اخبار امیدوارکننده‌ای از فصل دوم سریال Supacell در پلتفرم «نتفلیکس» منتشر شده که نشان می‌دهد این سریال ممکن است ادامه پیدا کند.

سریال سوپاسل در «نتفلیکس» با وجود عدم رسیدن به رتبه اول در آمریکا، مدت‌ها در رتبه دوم باقی ماند و چندین هفته است که در لیست 10 برتر قرار دارد. با وجود این موفقیت، هنوز خبری از تاریخ پخش فصل دوم نیست. با این حال، اخبار امیدوارکننده‌ای در مورد آینده سریال وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Supacell برای فصل دوم تمدید شد

«رپمن» در مصاحبه گفته است:

من یک داستان سه فصله‌ای در سرم دارم. نمی‌گویم که ممکن نیست ادامه پیدا کند اما فعلا می‌دانم که داستان تا فصل سوم به کجا می‌رسد.

سریال Supacell برای فصل دوم تمدید شد

با توجه به اینکه سوپاسل بر اساس کتاب یا کمیکی ساخته نشده، «رپمن» تمام داستان را از ابتدا تا انتها خلق خواهد کرد. ارائه یک طرح سه فصله‌ای با پایان مشخص می‌تواند به «نتفلیکس» اطمینان دهد که برای ادامه سریال سرمایه‌گذاری کند.

این سریال با وجود نقدهای کم، موفق شده نمره 100 درصدی را در سایت «راتن تومیتوز» حفظ کند. با توجه به هزینه تولید نسبتا پایین و نمایش خوب شخصیت‌های سیاه‌پوست در ژانری که کمتر به این موضوع می‌پردازد، سرمایه‌گذاری روی فصل دوم این سریال برای «نتفلیکس» منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، «نتفلیکس» سابقه لغو سریال‌ها قبل از پایان داستان آن‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Supacell چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا