سریال Sugar با بازی «کالین فارل» که به موفقیت جهانی دست یافته، برای فصل دوم تمدید شد و داستان‌های هیجان‌انگیز بیشتری را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

سریال درام Sugar که «کالین فارل» در آن نقش‌آفرینی می‌کند، توسط «اپل تی‌وی» برای فصل دوم تمدید شد. فصل اول این سریال که در 2023 منتشر شد، ماجرای کارآگاه خصوصی «جان شوگر» (با بازی کالین فارل) را روایت می‌کرد که توسط غول هالیوود «جاناتان سیگل» (با بازی جیمز کرامول) استخدام می‌شود تا ناپدید شدن مرموز نوه‌اش، «اولیویا» (با بازی سیدنی چندلر) را بررسی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Sugar برای فصل دوم تمدید شد

یکی از پیچش‌های جالب داستان این است که کارآگاه شوگر در واقع یک بیگانه است که توانایی‌هایی از جمله پردازش سریع الکل را دارد. فصل دوم سریال Sugar قرار است «جان شوگر» را به لس آنجلس بازگرداند، جایی که او در جستجوی پرونده جدید یک فرد گمشده است و همچنان به دنبال پاسخ‌هایی درباره ناپدید شدن خواهرش می‌گردد.

سریال Sugar

بازیگران اصلی فصل اول عبارتند از:

  • کالین فارل (John Sugar)
  • جیمز کرامول (Jonathan Siegel)
  • سیدنی چندلر (Olivia)
  • امی رایان
  • آنا گان
  • دنیس بوتسیکاراس

«مارک پروتوسویچ» خالق سریال و نویسنده فیلم‌هایی چون I Am Legend، فصل اول را نویسندگی و مدیریت کرد. برای فصل دوم «سم کت‌لین» شورانر سابق سریال Preacher جایگزین او شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال Sugar برای فصل دوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما