سریال Reacher برای فصل چهارم خود در آمازون پرایم ویدیو تمدید شد. در اطلاعیه‌ای که به انتشار رسید، اعلام شد که فصل سوم این سریال جنایی در سال 2025 پخش می‌شود.

فصل سوم که بر اساس هفتمین کتاب از مجموعه پرفروش جک ریچر، نوشته «لی چایلد» در دست ساخت است، داستان «آلن ریچسون» را دنبال می‌کند که به عنوان یک پارتیزان، به طور مخفیانه به یک مأمور اطلاعاتی که توسط دشمنی از گذشته‌اش اسیر شده، کمک می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Reacher برای فصل چهارم تمدید شد

در فصل سوم سریال ریچر ، «مری استن» به همراه «آنتونی میشل هال»، «سونیا کاسیدی»، «برایان تی»، «جانی برشتولد»، «رابرت مونتسینوس»، «دنیل دیوید استوارت» و «اولیویه ریچترز» بازخواهد گشت.

خبر تمدید شدن فصل چهارم Reacher ، یک هفته پس از اعلام اسپین‌افی با محوریت شخصیت «استن» منتشر شده است. این سریال به زندگی «فرانسیس نیگلی»، کارآگاه خصوصی در دایره «جک ریچر» می‌پردازد.

در خلاصه داستان اسپین‌آف آمده است:

زمانی که «استن» می‌فهمد دوستی محبوب از گذشته‌اش در یک حادثه مشکوک کشته شده، برای کسب عدالت مصمم می‌شود. او با استفاده از تمام آموخته‌هایش از «جک ریچر»، به عنوان یکی از اعضای 110 کارآگاه ویژه، خودش را در مسیری خطرناک برای کشف یک شرارت تهدیدآمیز قرار می‌دهد.

سریال Reacher

فصل دوم ریچر به عنوان پربیننده‌ترین محصول 2023 در آمازون پرایم ویدیو شناخته شده است. این سریال توسط استودیوهای آمازون MGM، اسکای‌دنس و استودیوهای CBS تولید می‌شود.  انتظار می‌رود که فصل چهارم Reacher نیز بر اساس رمان‌های ابتدایی او ساخته شود.

با توجه تیم تهیه ، می‌توان انتظار داشت که فصل 4 Reacher نیز همچنان در قلب علاقه‌مندان به داستان‌های اکشن و جنایی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و با ادامه‌ی روایت‌های جذاب، مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ریچر چیست؟ آیا از طرفداران این اثر هستید؟ به نظر شما فصل سوم و دوم می‌توانند مانند دو فصل ابتدایی خوب باشند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما