اخبار روز سینما

سریال Mr. & Mrs. Smith برای فصل دوم تمدید شد

بازگشت «دونالد گلاور» و «مایا ارسکین» برای یک ماجراجویی دیگر، با تمدید شدن سریال Mr. & Mrs. Smith برای فصل دوم به صورت رسمی، تأیید شد.

به طور رسمی اعلام شد که آقا و خانم اسمیت دوباره به پرونده‌های جنایی خود باز خواهند گشت. شبکه آمازون روز سه‌شنبه اولین نشست خود را با خریداران تبلیغاتی خیابان مدیسون با انبوهی از اعلامیه‌ها آغاز کرد که خبر تمدید سریال آقا و خانوم اسمیت یکی از آن‌ها بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Mr. & Mrs. Smith برای فصل دوم تمدید شد

این سریال، بازسازی فیلمی در سال 2005 با بازی «برد پیت» و «آنجلینا جولی» است. «گلاور»، این سریال را با همکار خود در سریال آتلانتا، «فرانچسکا اسلون» خلق کرد و او را به عنوان سرپرست برنامه‌ریز، برای فصل دوم برگزید.

مشخص نیست که آیا «گلاور» و «ارسکین» برای بازیگری در فصل دوم Mr. & Mrs. Smith بازگردند یا حیر، زیرا آمازون هنوز هیچ بازیگری را برای فصل جدید به طور رسمی تأیید نکرده است.

این سریال در ابتدا قرار بود با بازی «گلاور» در کنار «فیبی والر-بریج»، بازیگر محبوب سریال Fleabag ساخته شود و این زوج همچنین به عنوان خالق در آن حضور داشته باشند؛ اما همانطور که «گلاور» در مصاحبه با مجله هالیوود ریپورتر توضیح داد، آن‌ها در مورد مفهوم بزرگ‌تر برای بازسازی خانواده اسمیت، اختلاف نظر داشتند و توافق کردند که از هم جدا شوند.

«گلاور» در ماه فوریه، پس از راه‌اندازی سریال گفت:

فکر نمی‌کنم هرگز با هم احساس راحتی کافی کرده باشیم و اشکالی ندارد. این اتفاقی است که وقتی دو نفر کاپیتان هستید می‌افتد.

سریال Mr. & Mrs. Smith

با تمام فراز و نشیب‌هایی که رخ داد، منتقدان از سریال Mr. & Mrs. Smith استقبال کرده‌اند و این درام جاسوسی کمدی در حال حاضر با امتیاز 90 درصد در وبسایت راتن تومیتوز، تایید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال Mr. & Mrs. Smith برای فصل دوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا