اخبار روز سینما

سریال Horizon Zero Dawn ساخته نخواهد شد

لغو شدن سریال Horizon Zero Dawn توسط «نتفلیکس» بخاطر اتهامات وارد شده به سازنده سریال «استیو بلکمن» که وی اتهامات را تکذیب می‌کند.

اتهامات علیه «استیو بلکمن» تهیه کننده مشهور سینما، سریال هورایزن زیرو داون را به مرز لغو شدن کشاند. این اتهامات که توسط مجله «رولینگ استون» منتشر شده‌، عواقب سنگینی برای «بلکمن» به همراه داشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دلیل لغو شدن سریال Horizon Zero Dawn

«استیو بلکمن»، تهیه‌کننده شناخته‌شده‌ای که سابقه ساخت سریال‌هایی مثل The Umbrella Academy را در کارنامه دارد، به اتهام رفتار نامناسب در محل کار از جمله آزار و اذیت، قلدری و ایجاد فضای سمی مورد انتقاد قرار گرفته است.

یکی از مهم‌ترین عواقب، لغو سریال Horizon Zero Dawn توسط نتفلیکس است. این سریال که قرار بود براساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شود و داستان «الوی»، شخصیت اصلی بازی را در قرن 31ام روایت کند، در مراحل اولیه پیش‌تولید به سر می‌برد.  طبق یک سری گفته‌ها، حتی فیلمنامه آن نیز تا حدی نوشته شده بود.

سریال Horizon Zero Dawn

با وجود تکذیب این اتهامات از سوی «بلکمن»، «نتفلیکس» به عنوان سرمایه‌گذار و «سونی» به عنوان صاحب حق امتیاز بازی، ترجیح داده‌اند که همکاری خود را با این تهیه‌کننده متوقف کنند.

سریال Horizon Zero تنها پروژه‌ای نیست که به خاطر این اتهامات تحت تاثیر قرار گرفته است. «بلکمن» همچنین در حال ساخت سریالی به نام Orbital برای «نتفلیکس» بود که آن هم به همین دلیل کنار گذاشته شد.

هنوز مشخص نیست که آیا اتهامات علیه «بلکمن» حقیقت دارند یا نه، اما این تهیه‌کننده کاربلد فعلا دوران سختی را پشت سر می‌گذارد.

با این حال، به نظر می‌رسد که این اتفاق تاثیر چندانی بر فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy که قرار است در تاریخ 8 آگوست 2024 (18 مرداد 1403) پخش شود، نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو سریال هورایزن و این اتهامات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا