اخبار روز سینما

سریال کیانوش عیاری هنوز ناتمام است، نخواستن این سریال دعوا است «87 متر» با بازی روبیکا

سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری هنوز بلاتکلیف است، نه تلویزیون حاضر به پخش آن است و نه تریبون های اصلی حاضر به خرید و انتشار آن، به نظر می رسد این سریال مبارزه با میل خود است و قرار است که مسیر. منتشر شده از این سکو به گفته کارگردان آن «روبیکا» پخش خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، کیانوش عیاری در بخشی از گفت و گوی اخیر خود با فریدون جیرانی در برنامه «35 میلی متر» از امکان پخش سریال «87 متر» از روبیکا خبر داد.

اردیبهشت ماه عیاری در این ماه در برنامه رادیویی «استودیو هشت» گفت: ما خودمان سر سریال «87 متر» سردرگم بودیم؛ اما احتمالا ظرف 10 تا 15 روز دیگر تکلیف مشخص می شود و از تلویزیون پخش می شود. کانال 1.

سکانسی از سریال ۸۷ متری به کارگردانی کیانوش عیاری.

خبرگزاری ایسنا موضوع را از مرکز سیمافیلم پیگیری کرد و پاسخ شنید: موضع همان است که قبلا اعلام شده بود. مهدی نقویان سال گذشته اعلام کرد که «87 متر» به یکی از پلتفرم ها فروخته خواهد شد. خود عیاری پس از انتشار خبری که در رادیو گفت: از پخش این سریال اطلاعی ندارم و فقط از طریق یکی من از رسانه ها متوجه شدم که این اتفاق می افتد. “حالم خوب نیست و اساساً زمانی برای پیگیری وضعیت سریالم ندارم.” طبق گزارش ها، سه پلتفرم بزرگ (فیلمو، فیلم نت و نماوا) پس از تماشای «87 متر» اکران آن را نپذیرفتند. در همین حال رئیس سیمافیلم گفته بود که این سریال می تواند از تلویزیون پخش شود اما حالا عیاری چیز دیگری می گوید.

سریال «87 متر» پس از سریال های «خانه به خانه»، «هزاران چشم» و «رزگار قریب» چهارمین تجربه کارگردانی کیانوش عیاری در عرصه سریال سازی است که تحقق آن حدود 5 سال طول کشید. فریبا کامران، علی دهکردی، مهران رجبی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و زنده یادان علی سلیمانی سنساری و علی انصاریان در این سریال بازی می کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا