اخبار روز

سریال کره‌ای «داستان ازدواج پارک»؛ از طراحی لباس در چوسان تا سفر در زمان

سریال کره‌ای «داستان قرارداد ازدواج پارک» (The Story of Park’s Marriage Contract) ترکیبی از مضامین عاشقانه، معمایی، طنزآمیز و تخیلی است. این سریال با ارائۀ شخصیت‌های دوست‌داشتنی، داستان گیرا و جلوۀ بصری زیبا، یکی از تماشایی‌ترین سریال‌های کره‌ای یکی دو ماه اخیر است.

«داستان قرارداد ازدواج پارک» یکی یکی از جدیدترین سریال های کره ای است که در دوازده قسمت تولید شده که ده قسمت آن تا به امروز پخش شده است. این سریال در حال حاضر بیننده بالایی به ویژه در کشورهای آسیایی مانند تایلند، فیلیپین و هنگ کنگ به دست آورده است.

داستان سریال در مورد دختری به نام پارک یون وو است که در اوایل قرن نوزدهم، حدود دویست سال پیش در “چوسان” کره زندگی می کرد. پارک دختری پرشور با روحیه ای متفاوت است که بر خلاف دختران هم سن و سال خود علاقه ای به ازدواج ندارد.

پارک دختری است که سنت شکنی می کند و این سنت شکن نه تنها ازدواج نکرده، بلکه در کار مخفی خود ظاهر شده است. پارک مخفیانه لباس های زنانه را طراحی می کند، اما این کار را با نام مستعار بانوی پروانه ای و پوشیدن ماسک انجام می دهد. اگرچه لباس او محبوب است، اما بسیاری آن را در تضاد با سنت می دانند.

داستان زندگی پارک زمانی پیچیده می شود که به دلیل فشار خانواده و البته عشقی که به او دارد، با مرد جوانی آشنا شده و با او ازدواج می کند. اما در همان شب عروسی، همسر پارک بر اثر یک بیماری مرموز می میرد.

اما عزاداری پارک با یک رویداد مرموز دیگر قطع می شود. شبانه شخص ناشناس به سراغش می آید و او را در چاه می اندازد. اما این فواره چیزی غیر از معمولی است، زیرا پارک را مستقیماً از قرن نوزدهم به سال 2023 منتقل می کند، جایی که او با مردی روبرو می شود که دقیقاً شبیه شوهر مرحومش است.

شاید داستان سریال کلیشه ای و آشنا به نظر برسد. واقعاً همین است. اما این داستان کلیشه ای، وقتی جنبه های تخیلی، رازآلود و طنز را به خوبی ترکیب کند، به اثری سرگرم کننده و دیدنی تبدیل می شود که لذت دنبال کردنش کم نیست.

جلوه بصری سریال مانند بسیاری از سریال های کره ای پر از نور و رنگ و چهره های درخشان و شاد است که اگر هیچ عنصر مثبت دیگری در سریال نبود In وجود نداشته باشد می تواند راضی کننده و چشم نواز باشد. -فاکتور گرفتن
سریال کره ای

مضمون سفر در زمان و سریال در دو مقطع زمانی متفاوت موقعیت و بستر مناسبی را برای صحنه‌ها و دیالوگ‌های طنز ایجاد می‌کند. البته این سریال قصد خنداندن کسی را ندارد، اما می توان گفت که علاوه بر داستان نسبتا پیچیده و جذابش، حال و هوای شیرینی هم دارد که لبخند را بر لبان بینندگان می آورد. با این حال، فضا گاهی با احساسات مختلفی مانند غم جدایی و دلتنگی جذب می شود.
سریال کره ای

بازی لی سه یانگ در نقش اول این سریال نیز از دیگر عوامل جذابیت آن است. این بازیگر 31 ساله و خوش تیپ در سریال ها و فیلم های متعددی از جمله «یک ادیسه کره ای»، «دلقک تاجدار» و «کافه قانون» به ایفای نقش پرداخته است. یکی او یکی از معروف ترین و محبوب ترین شخصیت های دنیای درام های کره ای است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا