اخبار روز سینما

سریال هیس هیچی نیس از مسابقه خواهد شد

در نشست اقتباس نوجوانانه که در 23 اردیبهشت ماه ماه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار گردید، به بررسی سریال هیس هیچی نیس و اقتباس آن از کتاب سرگذشت استعمار پرداخته شد.

در این نشست، «زینب یزدانی» (سردبیر سریال)، «سمانه حسینی» (مدیر انتشارات مهرک) و «سورنا جوکار» (مدیر محتوایی انتشارات مهرک) به بحث و تبادل نظر پیرامون درباره مسابقه هیس هیچی نیس پرداختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال هیس هیچی نیس از مسابقه خواهد شد

«یزدانی» با اشاره به جذابیت روایت داستان در کتاب سرگذشت استعمار، بیان کرد که هدف اصلی در ساخت سریال، حفظ وفاداری به داستان اصلی بوده است. با وجود جذابیت داستان کتاب در مورد تاریخ ایران، در نهایت تصمیم بر آن شد که سریال به تاریخ جهان بپردازد.

«یزدانی» با اشاره به پخش حدود 10 قسمت از سریال، از بازخوردهای مثبت منتقدان و مخاطبان نوجوان ابراز خرسندی کرد و گفت که این مجموعه برای نوجوانان موضوعیت داشته و به خوبی درک شده است. با توجه به تمایل مخاطبان نوجوان به محتوای پویا، از آیتم‌های متنوعی در سریال استفاده شده تا ریتم کار حفظ شود.

سریال هیس هیچی نیس از مسابقه خواهد شد

«یزدانی» خبر از ساخت یک مسابقه تلویزیونی مرتبط با مجموعه تلوزیونی هیس هیچی نیس داد. این مسابقه که برای نوجوانان تدارک دیده شده، حلقه‌ای دیگر در پیوست رسانه‌ای این مجموعه خواهد بود که شامل کتاب، سریال و مسابقه می‌شود.

هیس هیچی نیس به عنوان نمونه‌ای از اقتباس موفق از کتاب به نوجوانان، می‌تواند الگویی برای ساخت آثاری جذاب و آموزنده در این حوزه باشد. توجه به علایق و سلایق مخاطبان نوجوان و خلاقیت در ارائه محتوا، از جمله عواملی هستند که می‌توانند به موفقیت اینگونه آثار کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هیس هیچی نیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا