اخبار روز سینما

سریال معروف هندی







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این سریال جنایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور هند در سال 2023 از شبکه تهران پخش می شود.

مدیر دوبلاژ این سریال مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، ماهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیر بدری، علیرضا باشکندی، فاطمه برزویی، علی بی محمدی، محمد بهاریان، محمد تنه، جواد پزشکیانارسلان جولی، محمدرضا حکیمیان، منافقین. خجسته، حسین خدادادبیگی، زویا خلیل آذر. کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند. بهمن هاشمی، علیرضا نشی، عباس نباتی، حسین ورالی، فاطمه نیرومند، رزیتا یاراحمدی و مهسا عرفانی صداپیشگان این اثر بودند.

این سریال درباره یک نقاش فقیر اما ماهر به نام سانی است که به دلیل مشکلات مالی ناگزیر به نقاشی پول های تقلبی روی می آورد و همین امر او را به سمت جنایتکاری بی رحم به نام منصور می کشاند. سانی بالاخره می ایستد تا از خود در برابر منصور و افرادش دفاع کند.

یکی یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های هندی چند وقت اخیر که داستان پلیسی جذابی دارد و در عین حال طنز را به خوبی به داستان تزریق کرده است. شاهد کاپور بازیگر مشهور هندی نیز نقش اصلی را بازی می کند. این سریال همچنین حاوی محتوای اخلاقی است زیرا در هر صورت رفتار غیرقانونی را نفی می کند. این سریال برنده و نامزد حدود 50 جایزه و تمجید از جشنواره های فیلم و تلویزیون هند شده است و کمتر جشنواره و جوایزی در این کشور وجود داشته است که درخشش نداشته باشد.

مدیریت جستجوی اداره کل تامین و رسانه های بین المللی نظارت بر این کار را بر عهده داشت و پس از طی مراحل تایید و انتساب، نسخه اصلی را تهیه و ایمن کرد و اکنون پس از طی مراحل ترجمه و ویرایش و سپس به صورت همزمان از شبکه تهران برای مخاطبان پخش خواهد شد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا