به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال طوبی که یک ملودرام خانوادگی است از شبکه یک سیما پخش می شود. داستان سریال طوبی بین سال های 1350 تا 1382 می گذرد و با موضوع خانواده پیوند خورده است.

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سید حسین امیرجهانی که نویسندگی نجلا را نیز در کارنامه خود دارد، جدیدترین سریال بلند مدت شبکه یک صداوسیم است که بیش از 40 قسمت از آن پخش شده است. مهم‌ترین و محوری‌ترین نقش این سریال، طوبی و پدرش ناخواسته درگیر مسائل سیاسی می‌شوند و کار به جایی می‌رسد که پس از کشته شدن پدرش توسط ساواک، مجبور می‌شود به همراه فخرالدین به عراق فرار کند. همین مشکل باعث شده تا داستان این سریال مربوط به پیاده روی اربعین باشد.

بازیگران سریال طوبی چه کسانی هستند؟

شبنم قربانی در این سریال نقش طوبی را بازی می کند. در سال 1402 با بازی در نقش نائلا در سریال عشق کوفی به شهرت رسید. قربانی در همان سال برای بازی در فیلم مجنون برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

از بازیگران این سریال می توان به رحیم نوروزی، فریبا تشکری، پرویز فلاحی پور، هومن بارک نورد، امین زنگدانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی و سودابه بیضایی اشاره کرد.

سریال طوبی هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن روز بعد در ساعت های 1:45، 11:45 و 15:10 است.

سریال طوبی چند قسمته؟

همانطور که قبلا گفته شد، سریال طوبی در دهه 50 و 80 میلادی ساخته شد و قبلا گفته شده بود که این سریال 50 قسمتی است اما هنوز تعداد قسمت های آن مشخص نیست.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما