اخبار روز سینما

سریال سلمان فارسی وارد فاز «ایران قدیم» می شود/حسین یاری به سلمان پیوست

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داودمیر باقری به زودی وارد فاز «ایران قدیم» می شود که در این فاز قرار است تعدادی بازیگر جدید به این پروژه اضافه شوند که حسین یاری یکی از آنهاست.

به گزارش پی ام آپ، سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری در سه فصل بیزانس، ایران باستان و حجاز صدر تولید می شود. فصل بیزانس تصور می کند که از یازدهم دی ماه 1398 شروع شده بود، تازه به پایان رسیده بود و فیلمبرداری فصل ایران باستان مدت کوتاهی پس از پایان مراحل پیش تولید آغاز می شود.

در این فصل چند بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال اضافه شدند. حسین یاری یکی از بازیگران اصلی این فصل است. نام او به تازگی به لیست بازیگران صفحه ویکی پدیا این سریال اضافه شده است.

این بازیگر تاکنون در چندین سریال تاریخی-مذهبی  از جمله «مردان آنجلس»، «مریم مقدس (س)» و «فرستاده» به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، یاری در چند سریال تاریخی دیگر از جمله «روشن‌تر از خاموشی»، «شهر آشوب»، «شب دهم» و … بازی کرده است.

سلمان فارسی اولین همکاری حسین یاری و داود میرباقری است. این سریال یکی از محصولات مرکز سیمافیلم است که در 60 تا 65 قسمت آماده پخش می باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا