اخبار روز سینما

سریال خاندان اژدها با فصل چهارم به اتمام خواهد رسید

«رایان کندال»، خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال خاندان اژدها ، در کنفرانس خبری روز دوشنبه اعلام کرد که این سریال با فصل چهارم به اتمام خواهد رسید.

او در مورد قسمت پایانی فصل دوم این سریال، اعلام کرد که این پیش درآمد بازی تاج و تخت شامل دو فصل دیگر خواهد بود و با فصل چهارم به پایان می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال خاندان اژدها با فصل چهارم به اتمام خواهد رسید

«کندال» همچنین تأیید کرد که فصل سوم خاندان اژدها در حال نگارش است و آن‌ها در پاییز آماده‌سازی آن را آغاز خواهند کرد و قصد دارند در اوایل سال 2025 وارد مرحله تولید شوند.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا فصل سوم نیز مانند فصل دوم هشت قسمتی خواهد بود، «کندال» گفت:

من با HBO در این مورد بحث نکرده‌ام. من فقط انتظار دارم که ریتم نمایش از نظر داستان‌گویی دراماتیک از فصل دوم به بعد یکسان باشد.

«جورج آر. آر. مارتین»، نویسنده رمان‌های نغمه یخ و آتش و آتش و خون که خالق مشترک خاندان اژدها نیز است، قبلاً در وبلاگ شخصی خود گفته بود که به نظر او برای روایت داستان رقص اژدهایان از کتاب آتش و خون، چهار فصل 10 قسمتی لازم است؛ اما تاکنون HBO تأیید نکرده بود که خاندان اژدها چند فصل خواهد داشت.

در حال حاضر، این شبکه در حال تولید پیش‌درآمد دیگری از بازی تاج و تخت با عنوان شوالیه‌ای از هفت قلمرو است که بر اساس داستان‌های دانک و تخم «مارتین» ساخته شده و 100 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت اتفاق می‌افتد.

سریال خاندان اژدها

در جای دیگری از کنفرانس خبری روز دوشنبه، «کندال» به این موضوع پرداخت که چرا قسمت پایانی فصل دوم که در 4 آگوست پخش شد، شامل نبرد گلوت، یک نقطه عطف نمادین از آتش و خون که نقطه بعدی منطقی در داستان خاندان اژدها است، نبود.

«کندال» گفت:

ما سعی می‌کردیم به گلوت، که بدون شک مورد انتظارترین رویداد اکشن آتش و خون است، زمان و فضایی که شایسته آن است را بدهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی چهار فصلی شدن سریال House of the Dragon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا