اخبار روز سینما

سریال جدید Van Helsing ساخته خواهد شد

پس از رقابتی داغ در شبکه متعلق به «پارامونت»، یعنی «CBS»، سریال جدید Van Helsing که «هلسینگ» تبدیل به یک جنایتکار می‌شود، در دست ساخت است.

«ون هلسینگ» قرار است در یک سریال جدید Van Helsing که در حال توسعه در «CBS» است، به یک جنایتکار تبدیل شود. «جاناتان لی»، نویسنده سریال درام آینده «نتفلیکس» و «بی‌بی‌سی» با عنوان لاکربی، در حال نوشتن این سریال با همین عنوان است که در شبکه متعلق به «پارامونت» در حال ساخت قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال جدید Van Helsing درحال ساخت است

سریال جدید Van Helsing جدیدترین پروژه در حال ساخت در «CBS» است که همین شبکه اوایل این هفته اعلام کرد در حال ساخت اقتباسی دیگر از سریال‌های جنایی معمایی آلمانی انیشتین (Enistein) است. گفته می‌شود که این سریال پس از یک رقابت داغ برای تصاحب آن، به «CBS» رسید.

سریال جدید Van Helsing

این جدیدترین اقتباس از «ون هلسینگ» برای یک سریال تلویزیونی است. شبکه «سای‌فای» پیش از این یک سریال ترسناک فانتزی که خالق آن «برام استوکر» است، به عنوان یک شکارچی خون‌آشام شناخته‌شده، هیولا و دشمن اصلی دراکولا، با بازی «کلی اورتن» در نقش اصلی برای پنج فصل پخش کرد.

«کیت ویلیامسون» خالق سریال شرقی‌ها در حال ساخت سریالی بر اساس سه‌گانه «الکس ون هلسینگ» اثر «جیسون هندرسون» است که روی نواده 14 ساله «ون هلسینگ» تمرکز دارد.

همچنین فیلم اکشن-ترسناک سال 2004 با بازی «هیو جکمن» در نقش «ون هلسینگ» در کنار «کیت بکینسِیل» در نقش «آنا والریوس» به کارگردانی «استیون سامرز» وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید Van Helsing چیست؟  آیا شما از طرفداران مجموعه های ون هلسینگ هستید؟لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا