اخبار روز سینما

سریال جدید کامبیز دیرباز پس از زخم کاری مشخص شد

پس از موفقیت چشمگیر سریال زخم کاری، سریال جدید کامبیز دیرباز طرفداران خود را هیجان‌زده کرد و انتظار برای اثر جدید او بالا گرفته است.

کامبیز دیرباز ، بازیگر محبوب و شناخته شده سینما و تلویزیون که این روزها در سریال زخم کاریخوش درخشیده است، به جمع بازیگران سریال شغال به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» پیوست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال جدید کامبیز دیرباز پس از زخم کاری مشخص شد

این خبر نوید همکاری دوباره «کامبیز دیرباز» با توفیقی را پس از دو سریال آقازاده و پشت بام تهران و همچنین زیرپای مادر می‌دهد. شغال به تهیه‌کنندگی «علی طلوعی»، به زودی کلید می‌خورد و «دیرباز» جدیدترین بازیگری بوده که به این پروژه پیوسته است.

پیش از این، حضور «مهدی سلطانی»، «امیرحسین فتحی» و «شبنم مقدمی» در این سریال قطعی شده بود.

سریال جدید کامبیز دیرباز پس از زخم کاری مشخص شد

هنوز جزییات دقیقی از داستان و مضمون این سریال منتشر نشده است؛ اما برخی منابع از یک داستان اجتماعی و سیاسی پرحادثه و پررمز و راز خبر می‌دهند.

حضور بازیگران مطرحی مانند «دیرباز»، «سلطانی»، «فتحی» و «مقدمی»، نوید یک سریال جذاب و پرمخاطب را می‌دهد و بی‌شک شغال یکی از موردانتظارترین سریال‌های نمایش خانگی در سال‌های آینده خواهد بود.

«کامبیز دیرباز» از جمله بازیگران باسابقه و پرافتخار سینمای ایران بوده که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید کامبیز دیرباز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا