اخبار روز سینما

سریال جدید نونخ از امشب پخش می شود

به گزارش پی ام آپ به نقل از همشهری آنلاین، فصل پنجم سریال «نونخ» در ادامه محبوبیت چهار فصل گذشته به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی با فیلمنامه امیر وفایی ساخته شد. این سریال قرار است از امشب 15 فروردین آغاز شود و هر شب ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

با شروع ماه مبارک رمضان، فصل جدید زیرخاکی منتشر شد و حالا کتاب آشپزی جدید سعید آقاخانی است، خواهیم دید که آیا مثل فصل های قبل مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد یا خیر. آیا به سرنوشت سریال های چند فصلی دچار شده است؟

البته تنوع لوکیشن، داستان های جدید با اقلیم های جدید نشان از فرار سعید آقاخانی از کلیشه های احتمالی و فضای خسته کننده و تکراری فصل های قبل دارد که شانس افزایش جذابیت این سریال را افزایش می دهد. البته باید منتظر ماند و از امشب این سریال را دنبال کرد و در چند قسمت آینده فصل پنجم نونه را بهتر تحلیل خواهیم کرد.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشا الله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مالنووشان، افشینخوان ماهرخ چخار. ، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، آتنا مهیاری، سوژین حسن پور، رضا خداداد بیگی و… بازیگرانی هستند که در این فصل به ایفای نقش پرداختند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا