مرکز «سیما فیلم» از آغاز تولید سریال جدید مسلم بن عقیل (ع) تحت عنوان مهمان‌کشی خبر داد که زندگی و شهادت ایشان را روایت خواهد کرد.

مرکز «سیما فیلم» به تازگی از شروع تصویربرداری سریال جدید مهمان‌کشی خبر داده است. این مجموعه تلویزیونی با محوریت زندگی و شهادت «مسلم بن عقیل (ع)» در حال تولید بوده و قرار است در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم ساخته شود. این سریال با هدف پخش در محرم 1404 طراحی شده و شامل 30 قسمت خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال جدید مسلم بن عقیل ساخته خواهد شد

نویسندگی این اثر بر عهده «محمدمهدی فیاضی‌کیا» است، در حالی که کارگردانی آن را «احمد کاوری» برعهده دارد. همچنین «محمد کامبیز دارابی» تهیه‌کنندگی این پروژه را انجام می‌دهد. سریال جدید «مسلم بن عقیل (ع)» سعی دارد تا با به تصویر کشیدن زندگی و فداکاری‌های این شخصیت تاریخی، پیام‌های انسانی و معنوی را به مخاطبان منتقل کند.

سریال جدید مسلم بن عقیل

تولید این سریال با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت تاریخی آن، در حال حاضر مورد توجه علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ اسلامی قرار گرفته است. این پروژه به بررسی شرایط اجتماعی و سیاسی دوران «مسلم بن عقیل (ع)» و نقش او در نهضت عاشورا خواهد پرداخت و تلاش می‌کند تا ابعاد مختلف زندگی این شخصیت بزرگ را به تصویر بکشد.

با توجه به برگزاری مراسمات مذهبی در ماه محرم، امید است که این مجموعه بتواند به جذب مخاطب و ایجاد فضای معنوی و تفکر درباره ارزش‌ها و آموزه‌های عاشورا کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید مسلم بن عقیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما