اخبار روز سینما

سریال ترکی تشکیلات برای فصل پنجم تمدید شد + تاریخ پخش

به گزارش بیرسن، فصل پنجم سریال تشکیلات با حضور «مورات ییلدیریم» و «آیبوکه پوسات» تمدید شده است و ما تا پایان سال 2024، شاهد ادامه سریال خواهیم بود.

فصل چهارم سریال تشکیلات در قسمت 111 یا 112 به پایان می‌رسد. علاوه بر این، علی رغم پایان فصل چهارم، «مورات ییلدیریم» با اصرار کانال و شرکت سازنده سریال، به بازی در فصل پنجم موافقت کرده و او را در فصل جدید خواهیم دید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل پنجم سریال تشکیلات

سریال ترکی تشکیلات یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن و درام، محصول کمپانی Tims&B Productions است که اولین قسمت آن در تاریخ 7 مارس 2021 پخش شد و به زندگی تجاری و همچنین زندگی خصوصی یک تیم ویژه می‌پردازد که در سازمان اطلاعات کشور کار می‌کنند.

سریال Teşkilat داستان هفت میهن‌پرست را نشان می‌دهد که جان خود را برای کشورشان تسلیم کردند و با پذیرفتن ماموریتی که لازم بود در میان ازدحام مردم نامرئی باشند، به زیرزمین رفتند.

فصل پنجم سریال تشکیلات

مانند سایر سریال‌های ترکیه‌ای پاییز و زمستان، فصل 5 سریال تشکیلات نیز در بهار فصل خود را به پایان می‌رساند و پس از تعطیلات تابستان، فصل جدید آن از اواسط ماه شهریور شروع به پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال تشکیلات برای فصل پنجم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا