اخبار روز سینما جهان

فصل چهارم انیمیشن مستر بین در راه است!/جزئیات

مهر نوشت: قرار است سال ۲۰۲۵ فصل چهارم «مستر بین: سریال انیمیشن»  بازگردد.

فصل چهارم انیمیشن مستر بین توسط بانیجی و با همکاری برادران وارنر تولید می شود.

فصل چهارم به تهیه کنندگی و صداپیشگی روان آتکینسون شامل 52 قسمت 11 دقیقه ای است. به این ترتیب تعداد تمام قسمت های این مجموعه انیمیشنی به 182 قسمت می رسد. این سریال در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا  از طریق «کارتونیتو» و «اچ‌بی‌او مکس» در  کانال‌های کودکان برادران وارنر دیسکاوری و در سرویس‌های استریم در سراسر جنوب شرق و جنوب آسیا پخش می‌شود.

در عین حال سال 2025 سی و پنجمین سالگرد پخش اولین قسمت از سریال «مستر بین» است.

این انیمیشن شیطنت های مستر بین و خرس عروسکی اش را دنبال می کند. آن ها دست به یک سری ماجراجویی می زنند و در این مسیر شیطنت های زیادی انجام می دهند.

دیو آزبورن کارگردان سریال، آرنولد ویدوسون  تهیه کننده و سیاران مورتاگ و اندرو بارنت جونز نویسندگان سریال هستند.

فیلم اصلی «مستر بین» که به تهیه کنندگی مشترک اتکینسون و ریچارد کرتیس ساخته شد، برای اولین بار در سال 1990 پخش شد و به نماد بریتانیا تبدیل شد.

آتکینسون صداپیشگی سریال انیمیشنی این شخصیت را بر عهده دارد که اولین بار در سال 2002 ساخته شد.این سریال بیش از 20 سال است که در 195 منطقه پخش می شود. این برند حدود 140 میلیون دنبال کننده در متا، 72 میلیون مشترک و 19 میلیارد بازدید در کانال های رسمی یوتیوب خود دارد.

آتکینسون گفت: من همیشه از بازآفرینی شخصیت مستر بین و آزادی های خاصی که او در انیمیشن دارد لذت برده ام. ما می‌توانیم او را به فضا ببریم یا در معدن قلع فرو ببریم بدون اینکه من عواقبی را متحمل شوم. روند انیمیشن از نظر خلاقیت همیشه جذاب است و من مشتاقانه منتظر بازگشت با یک سری جدید هستم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا