اخبار روز سینما

سریال «آمستردام» بازمی‌گردد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال «آمستردام» پس از انتشار چند قسمت از شبکه نمایش داخلی به دلیل مشکلاتی که بین صاحبان اثر و مسئولان این پلتفرم وجود داشت، حدود یک سال متوقف شد ، این سریال هم اکنون می تواند دوباره پخش شود.

به گفته مسعود کارگزلو (کارگردان)، سریال «آمستردام» به شبکه داخلی بازمی‌گردد.

این کارگردان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی که از بازگشت سریال «آمستردام» خبر داد، مدعی شد دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه اول، بستر پخش را مسئول دانسته و ادامه داد: این تاخیر در پخش صحت دارد. ظلمی که در حق اثر و مخاطبانش شده هنوز تمام نشده است، اما نیمه کاره نبودن زحمات ده ها نفر از همکارانم تا حدودی مفید است.

با این حال، به گفته کارگردان، هنوز مشخص نیست که این سریال چگونه بر روی پلتفرم قبلی قرار می گیرد یا پلتفرمی متفاوت.

«آمستردام» اولین تجربه ساخت سریال مسعود کارگزلو است و هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی و … در آن بازی کردند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی است که هر کدام سعی در شکست دادن رقیب دارند. در این میان، اتفاقات دیگری نیز رخ می دهد. مثل عشق های شکست خورده و… به قول ایمان افشار یکی از تهیه کنندگان سریال آمستردام که در حال پخش است شهریور ماه 1402 به دلیل اختلاف مالی بین سازندگان و پلت فرم مشاهده متوقف شد. 30 قسمت تولید شد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا