اخبار روز سینما جهان

سریالی از زندگی محمدعلی کلی در دست ساخت است/ «بزرگترین» در آمازون

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سریال «بزرگترین ها» به عنوان اولین سریال با فیلمنامه تایید شده درباره زندگی محمدعلی برای آمازون پرایم ویدیو ساخته می شود. در این سریال جیلن بست بازیگر سریال های «همه آمریکایی ها: بازگشت به خانه» و «داستان ترسناک آمریکایی» در نقش بوکسور افسانه ای کلی بازی می کند و تهیه کنندگی آن بر عهده بن واتکینز خواهد بود.

مهر وی نوشت: «بزرگترین» با همکاری بنیاد محمدعلی تولید می شود و همسرش لونی علی به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت می کند.

در توضیح آن آمده است: در این سریال پیروزی ها و شکست های شگفت انگیزی که علی را در داخل و خارج از رینگ به اسطوره تبدیل کرد به خوبی مستند شده است و آن اتفاقات تپش قلب این داستان است. دنیا یک نماد را به یاد می آورد، اما “بزرگترین” درباره یک مرد، یک شوهر، یک پدر، یک برادر و یک پسر است.

ورنون سندرز، رئیس آمازون تی وی با اشاره به اینکه محمدعلی تعهد و اشتیاق را برای چندین نسل از آمریکایی ها تعریف کرد، افزود: سفر او در زندگی به بهترین شکل ممکن و توسط یک تیم بزرگ به تصویر کشیده خواهد شد. علی، داستانی الهام بخش از یکی او یکی از برجسته ترین چهره های جهان در قرن بیستم است.

محمدعلی کلی پس از سی و دو سال مبارزه با بیماری پارکینسون در تابستان 2016 درگذشت.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا