بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم صبحانه با زرافه ها به کارگردانی سروش صحت از 9 آبان غربالگری خود را آغاز خواهد کرد. همچنین فیلم هفتادسی به کارگردانی بهرام افشاری از 7 آذر در سینماها نمایش داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بیست و یکمین جلسه شورای اصناف روز گذشته در سازمان سینمایی برگزار شد. شورا پس از بررسی درخواست ها، رایزنی با تهیه کنندگان آثار و توافق با پخش کنندگان، زمان اکران نهایی دو فیلم جدید را مشخص کرد.

در این جلسه مقرر شد فیلم «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی پخش شده توسط «شعیشه فیلم» و کارگردانی پردیس چارسو از ساعت 9 تماشا شود. آبان غربالگری خود را شروع کنید

همچنین فیلم هفتادسی به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی سید ابراهیم امیریان پخش شده توسط امیریان فیلم و سرپرستی پردیس مگامال از 7 آذر در سینماهای کشور اکران می شود.

در این جلسه که با حضور روح الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر اکران سازمان سینمایی و کلیه اعضای شورای اصناف برگزار شد، به شکایات تعدادی از تولیدکنندگان آثار در حال اکران نیز رسیدگی شد. در نهایت مصوب شد با سینماهای متخلف مقررات شورای صنفی برخورد شود. بر اساس مصوبه شورا نسبت به مسدودسازی سالن متخلفان اقدام شود.

ضمناً از این پس اکران فوق العاده سینماها از ساعت 22 به بعد تعریف می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما