اخبار روز سینما

“سروش صحت” با زرافه‌ها صبحانه می‌خورد!/ این کارگردان با یک فیلم دیگر کولاک کرد!

سروش صحت 5 سال پس از ساخت اولین فیلم خود دومین فیلم خود را با نام صبحانه با زرافه ها به تهیه کنندگی محمد شایسته در ژانر کمدی کارگردانی می کند.

به گزارش پی ام آپ، پس از ساخت چند سریال موفق تلویزیونی، سروش صحت در سال 1397 نخستین فیلم سینمایی خود با نام “جهان با من برقص” را ساخت. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را به دست آورد. “جهان با من برقص” در ابتدای زمستان سال 98 اکران شد و با فروش بیش از 6 میلیارد تومان به پایان رسید.

پس از ساخت فیلم “جهان با من برقص”، صحت به کارگردانی فصل سوم سریال “لیسانسه‌ها” پرداخت و سپس نخستین سریال خود را با عنوان “مگه همه عمر چندتا بهاره؟” برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد. او حدود دو سال در تهیه و ساخت این سریال فعالیت کرد و در حال حاضر آن آماده پخش است. قرار است این سریال از پنجشنبه 25 خرداد ماه از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

بعد از پایان کار به سریال خانگی “مگه همه عمر چندتا بهاره؟”، سروش صحت در حال حاضر برای کارگردانی دومین فیلم سینمایی خود با نام “صبحانه با زرافه‌ها” آماده شده است. او با همکاری ایمان صفایی، فیلمنامه این فیلم را مانند کارهای اخیر خود نگارش داده است

«فیلم سینمایی جدید “صبحانه با زرافه‌ها” پر از بازیگران برجسته سینمای ایران است و تعدادی از بازیگران مشهور در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. سروش صحت به عنوان کارگردان این فیلم، با تهیه‌کنندگی محمد شایسته، این اثر را ساخته است. “زیر نظر” آخرین فیلمی است که توسط محمد شایسته تهیه شده و قبلا فیلم‌هایی چون “طلا” و “قانون مورفی” را تولید کرده است. همچنین فیلم کمدی “هتل” به کارگردانی سید مسعود اطیابی آماده اکران است و سریال “قهوه ترک” تولید شده توسط شایسته در حال پخش از پلتفرم “فیلمنت” است.

کمدی «صبحانه با زرافه ها» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و در انتظار صدور پروانه ساخت از سوی سازمان سینمایی است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا